Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9983
Назва: Управління безпековою складовою маркетингових процесів інноваційно орієнтованих підприємств сфери послуг в умовах активізації зовнішньоекономічної діяльності, діджиталізації та реалізації інфраструктурних проєктів
Інші назви: Management of thesecurity component of the marketing processes of innovatively oriented enterprises in the service sector in the context of the intensification of foreign economic activity, digitalization and the implementation of infrastructure projects
Автори: Шевченко, Алла Олексіївна
Shevchenko, Alla
Зось-Кіор, Микола Валерійович
Zos-Kior, Mykola
Сафронська, Ірина Михайлівна
Safronska, Iryna
Дунін, М.
Dunin, M.
Ключові слова: управління, безпека маркетингові процеси, інноваційно орієнтовані підприємства, підприємства сфери послуг, зовнішньоекономічна діяльність, діджиталізація, інфраструктурні проєкти.;management, security, marketing processes, innovation-oriented enterprises, enterprises in the service sector, foreign economic activity, digitalization, infrastructure projects.
Дата публікації: 2023
Видавництво: ТОВ «ДКС Центр»
Бібліографічний опис: Зось-Кіор М. В.,Сафронська І. М., Шевченко А. О., Дунін М. Є. Управління безпековою складовою маркетингових процесів інноваційно орієнтованих підприємств сфери послуг в умовах активізації зовнішньоекономічної діяльності, діджиталізації та реалізації інфраструктурних проектів. Ефективна економіка. 2023. № 9. DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2023.9.23
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто управління безпековою складовою маркетингових процесів інноваційно орієнтованих підприємств сфери послуг в умовах активізації зовнішньоекономічної діяльності, діджиталізації та реалізації інфраструктурних проектів. Доведено, що активізація зовнішньоекономічної діяльності, діджиталізації та реалізації інфраструктурних проектів в Україні обумовлюють необхідність удосконалення системи управління маркетинговими процесами інноваційно орієнтованих підприємств, зокрема сфери послуг, орієнтації системи менеджменту на автономно-превентивні умови безпечного господарювання, здатності швидко і гнучко реагувати на зміни в маркетинговому середовищі. Кожна зі складових системи маркетингу вносить свій внесок у створення споживчої цінності. Таким чином, успіх інноваційно орієнтованих підприємств сфери послуг залежить не тільки від її власних дій, але і від того, наскільки добре потреби кінцевого споживача задовольняються всіма ланками ланцюга. В даний час тільки незначна частка інноваційно орієнтованих підприємств сфери послуг використовує маркетингові методи управління в процесі господарювання, і лише деякі з них – системний підхід в управлінні на основі маркетингу. Управління безпековою складовою маркетингових процесів інноваційно орієнтованих підприємств сфери послуг необхідно здійснювати безупинно, паралельно, синхронно, щоб забезпечити динамічний вплив на ринок і ефективний рух товарів. В умовах активізації зовнішньоекономічної діяльності, діджиталізації та реалізації інфраструктурних проектів велика частина інноваційно орієнтованих підприємств сфери послуг практикують три типи маркетингового контролю: контроль за виконанням річних планів; контроль прибутковості; стратегічний контроль. Система управління маркетингом повинна бути економічною, гнучкою, сприйнятливою до інноваційної політики, нестаткам, потребам і попиту споживачів, кон'юнктурі ринку, конкуренції, комерційним змінам, підприємництву, рівневі виробництва продукції, умовам зовнішньоекономічної діяльності, діджиталізації та реалізації інфраструктурних проєктів.
Опис: The article deals with the management of the security component of the marketing processes of innovatively oriented enterprises in the service sector in the conditions of the intensification of foreign economic activity, digitalization and the implementation of infrastructure projects. It has been proven that the intensification of foreign economic activity, digitization and the implementation of infrastructure projects in Ukraine necessitate the improvement of the management system of marketing processes of innovatively oriented enterprises, in particular the service sector, the orientation of the management system towards autonomous and preventive conditions of safe management, the ability to quickly and flexibly respond to changes in the marketing environment. Each of the components of the marketing system contributes to the creation of consumer value. Thus, the success of innovatively oriented enterprises in the service sector depends not only on its own actions, but also on how well the needs of the end consumer are satisfied by all links of the chain. Currently, only a small share of innovatively oriented enterprises in the service sector uses marketing methods of management in the business process, and only a few of them use a systematic approach tomanagement based on marketing. Management of the security component of the marketing processes of innovatively oriented enterprises in the service sector must be carried out continuously, in parallel, synchronously, in order to ensure dynamic influence on the market and efficient movement of goods. In the conditions of intensification of foreign economic activity, digitization and implementation of infrastructure projects, a large part of innovatively oriented enterprises in the service sector practice three types of marketing control: control over the implementation of annual plans; profitability control; strategic control. The marketing management system should be economical, flexible, receptive to innovation policy, disadvantages, needs and demand of consumers, market conditions, competition, commercial changes, entrepreneurship, level of production of products, conditions of foreign economic activity, digitalization and implementation of infrastructure projects.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9983
УДК: 001.895:339.138
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf327,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.