Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9912
Назва: Стратегічне управління, як засіб посилення конкурентоспроможності підприємства
Інші назви: Strategic management as a means of strengthening the competitiveness of the enterprise
Автори: Гринчук, Юлія Сергіївна
Grynchuk, Julia
Шевченко, Андрій Ярославович
Shevchenko, Andriy
Ключові слова: стратегічне управління, конкурентоспроможність, перспективний розвиток, стратегічні концепції, конкурентні переваги;strategic management, competitiveness, perspective development, strategic concepts, competitive advantages
Дата публікації: жов-2022
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Гринчук Ю.С., Шевченко А. Стратегічне управління, як засіб посилення конкурентоспроможності підприємства / Забезпечення сталого розвитку аграрного сектору економіки: проблеми, пріоритети, перспективи: матеріали XIII Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції 27-28 жовтня 2022 р.: Дніпро: ДДАЕУ, 2022. С. 208-210.
Короткий огляд (реферат): Становлення ринкових відносин супроводжується посиленням конкуренції, що зумовлює необхідність пошуку дієвих способів збереження й підвищення конкурентоспроможності виробничих структур.
Опис: The formation of market relations is accompanied by strengthening competition, which makes it necessary to find effective ways to preserve and increasing the competitiveness of production structures.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9912
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шевченко А.Я..pdf1,46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.