Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9850
Назва: Ринок фальсифікованих товарів: зміст, аналітика та методи захисту споживачів
Інші назви: Counterfeit goods market: content, analytics and consumer protection methods
Автори: Кепко, Валентина Миколаївна
Valentina, Capko
Сатир, Лариса Михайлівна
Satyr, Larisa
Стаднік, Леонід Іванович
Stadnik, Leonid
Ключові слова: товар, управління, фальсифікат, якість, захист прав споживача, методи, аналіз;product, management, counterfeit, quality, protection of consumer rights, methods, analysis
Дата публікації: 2022
Видавництво: Видавничий дім "Інтернаука"
Бібліографічний опис: Сатир Л. М., Кепко В. М., Стаднік Л. І. Ринок фальсифікованих товарів: зміст, аналітика та методи захисту споживачів // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". 2022. № 5.
Короткий огляд (реферат): Проблема виробництва та збуту фальсифікованих товарів становить реальну загрозу економіці, як на глобальному та і місцевому рівні. Фальсифіковані товари, у процесі їх споживання та утилізації можуть становити небезпеку для здоров'я і життя споживачів. А тому питання стосовно захисту прав споживачів при купівлі фальсифікованих товарів є актуальним та потребує глибокого вивчення. У статті проведено аналітичний огляд ринку фальсифікованих товарів та існуючих методів захисту прав споживачів при виявленні факту купівлі фальсифікату. Встановлено, що незважаючи на державні заходи з протидії виробництву та розповсюдження фальсифікату, обсяг ринку фальсифікованих та неякісних товарів продовжує розвиватися. Визначено категорії продуктів, рівень фальсифікату яких є найбільшим. Визначено основні методи захисту прав споживачів при виявленні факту купівлі фальсифікованих товарів на державному рівні. Проаналізовано методи правового характеру, спрямовані на упередження виробництва та збуту фальсифікату. Встановлено, що інструменти державного регулювання протистояння виробництву та реалізації фальсифікованої продукції є недостатніми. Зазначено, що зміщення фокусу у боротьбі з фальсифікатом від правових методів до застосування методів маркетингового управління попитом на ринку фальсифікованих товарів здатне знизити гостроту проблеми. Встановлено, що маркетингові методи протидії фальсифікату наразі застосовуються виробниками товарів, проте мають розрізнений та несистемний характер, а тому потребують подальшої систематизації та планового застосування. Результати дослідження свідчать про актуальність та необхідність застосування поєднання пропонованих методів маркетингового управління споживчим попитом на ринку фальсифікату як одного з елементів захисту споживачів від фальсифікованих товарів.
Опис: The problem of production and sale of counterfeit goods poses a real threat to the economy, both at the global and local levels. Counterfeit goods, in the process of their consumption and disposal, can pose a danger to the health and life of consumers. That is why the issue of consumer rights protection when buying counterfeit goods is relevant and requires in-depth study. The article provides an analytical review of the market of counterfeit goods and existing methods of protecting consumer rights when the fact of buying a counterfeit is discovered. It was established that despite state measures to combat the production and distribution of counterfeit goods, the volume of the market for counterfeit and low-quality goods continues to grow. Product categories with the highest level of falsification have been determined. The main methods of protecting consumer rights in the event of the purchase of counterfeit goods at the state level are identified. Legal methods aimed at preventing the production and sale of counterfeits are analyzed. It was established that the instruments of state regulation of opposition to the production and sale of counterfeit products are insufficient. It is noted that shifting the focus in the fight against counterfeiting from legal methods to the use of marketing management methods for demand on the market of counterfeit goods can reduce the severity of the problem. It has been established that marketing methods of combating counterfeiting are currently used by manufacturers of goods, but they are scattered and non-systematic in nature, and therefore require further systematization and planned application. The results of the study indicate the relevance and necessity of applying a combination of the proposed methods of marketing management of consumer demand in the counterfeit market as one of the elements of consumer protection against counterfeit goods.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9850
УДК: 339
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Екологізація.pdf412,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.