Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9759
Title: Урахування вікових особливостей дітей та молоді у процесі навчання німецької мови як другої іноземної: комунікативний аспект
Other Titles: Сonsidering the age characteristics of children and youth in the process of learning German as a second foreign language: the communicative aspect
Authors: Рєзнік, Віта Григорівна
Rieznik, Vita
Keywords: вікові особливості;age characteristics;процес навчання;learning process;"критичний період";"critical period";іноземна мова;foreign language;комунікативний аспект;communicative aspect
Issue Date: 26-Oct-2023
Publisher: Білоцерківський НАУ
Citation: Рєзнік В.Г. Урахування вікових особливостей дітей та молоді у процесі навчання німецької мови як другої іноземної: комунікативний аспект / В.Г. Рєзнік // Аграрна освіта та наука: досягнення, роль, фактори росту. Інноваційні психолого-педагогічні, лінгвістичні та правові засади аграрної науки в умовах міжкультурної аграрної комунікації : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (БНАУ, 26 жовтня 2023 р.). – Біла Церква, 2023. – С. 37–38.
Abstract: У тезах автор наголошує на важливості врахування вікових особливостей дітей та молоді під час занять з іноземної мови з метою створення для учнів оптимальних умов та вибору відповідного методичного підходу, що надасть можливості викладачу ефективно розвивати індивідуальний потенціал кожного учня.
Description: In theses, the author emphasizes the importance of considering the age characteristics of children and young people during foreign language classes in order to create optimal conditions for students and choose an appropriate methodical approach, which will enable the teacher to effectively develop the individual potential of each student.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9759
metadata.dc.identifier.udc: 81'243-053.4/.6:316.77
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Urakhuvannia_vik.pdf781,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.