Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9584
Назва: The Role of Communications in Public Management Policy Implementation Carried Out by Agriculture Sustainable Development
Інші назви: Роль комунікацій в процесі реалізації політики публічного управління сталим розвитком агросфери
Автори: Sokolska, Tetyana
Сокольська, Тетяна Вікторівна
Polishchuk, Svitlana
Поліщук, Світлана Петрівна
Panasyuk, Viktoriia
Панасюк, Вікторія Іллівна
Lobachova, Svetlana
Лобачова, Світлана Віталіївна
Osypenko, Bohdan
Осипенко, Богдан Романович
Ключові слова: sustainable development;сталий розвиток;agrosphere;агросфера;decentralization;децентралізація;communications;комунікації;public administration;публічне управління;resource balance;ресурсна збалансованість;foresight;форсайт;web platform;веб-платформа;information support;інформаційне забезпечення
Дата публікації: 2021
Видавництво: Дніпропетровський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України
Бібліографічний опис: Роль комунікацій в процесі реалізації політики публічного управління сталим розвитком агросфери / Т.В.Сокольська, С.П. Поліщук, В.І. Панасюк та ін. // Аспекти публічного управління. - 2021. - 9(4). - С. 5-12. https://doi.org/10.15421/152131
Короткий огляд (реферат): The article examines the basic concepts of sustainable development, identifies the current state of the agricultural sector and presents its characteristics and factors constraining its balanced development in Ukraine. Based on the analysis of world experience, it was established that the issues of effective public administration are extremely important in ensuring the sustainable development of the agrosphere, especially in the context of decentralization of power in which with most of management functions are transferred from central to local authorities. In these conditions, the need to use effective public administration technologies, with communications playing a key role, has been proven. The paper suggests a system of organizational and economic activities aimed to ensure the sustainable development of the agrosphere, among which the resource balance is singled out. The latter includes three main balance – subsystems, namely balance in resource potential reproduction; resource and technological balance; balance in using resource potential. It provides: - ensuring structural proportionality between material and technical, labor, land and other resources used in the process of agricultural production and meets the needs in overall scope; - selection of resources considering the peculiarities of modern technologies and climatic conditions; - economical use of available resources, which provides for their combination into a single production process that provides high resource efficiency and maintains a dynamic balance between all components of the biosphere. The role and place of foresight in the formation and implementation of sustainable development policy based on reconciling the interests of all stakeholders, especially elites, building consensus on the future for society as a whole and was grounded. The reconciling provides a choice of action depending on the future forecasting and ways to achieve it, as well as shows possible ways to adjust them. The paper reveals the analysis of the survey conducted amongst private farmers (according to a multifactor questionnaire in which the answers for each statement ranged from 0 - strongly disagree, to 4) on the most constraining factors in establishing communication between private farmers and public authorities. It was found out that the most influential ones included distrust of public authorities, misunderstanding of communication processes and tools as well as a lack of desire to communicate, It is proved that large-scale information and consulting activities, as an organized exchange of information, should be implemented through the strengthening of communication links between public authorities, private farmers, community, academicians and other business entities as well as through government support programs.
Опис: У статті досліджено основні концепції сталого розвитку, та означено сучасний стан аграрної галузі, наведено її характерні особливості та чинники, що стримують її збалансований розвиток в Україні. На підставі аналізу світового досвіду встановлено, що у забезпеченні сталого розвитку агросфери надзвичайно важливого значення набувають питання ефективного публічного управління, особливо в умовах децентралізації влади, за якої більшість управлінських функцій передається від центральних органів на місця. У цих умовах доведена необхідність використання дієвих технологій публічного управління, серед яких ключова роль відводиться комунікаціям. Запропоновано систему організаційно-економічних заходів, для забезпечення сталого розвитку агросфери, серед яких виокремлено ресурсну збалансованість, що включає три основні баланси-підсистеми: баланс у процесі відтворення ресурсного потенціалу; ресурсно-технологічний баланс; баланс у процесі використання ресурсного потенціалу і передбачає:– забезпечення структурної пропорційності між матеріально-технічними, трудовими, земельними та іншими ресурсами, що використовуються в процесі сільськогосподарського виробництва і в загальному обсязі відповідає потребам; – підбір ресурсів з урахуванням особливостей сучасних технологій та природно-кліматичних умов; – ощадливе використання наявних ресурсів, що передбачає таке їх поєднання в єдиний виробничий процес, який забезпечує високу ресурсовіддачу і одночасно збереження динамічної рівноваги між всіма компонентами біосфери. Обґрунтовано роль і місце форсайту у формуванні та реалізації політики сталого розвитку, який базується на узгодженні інтересів усіх стейкхолдерів, передусім еліт, створення консенсусу щодо майбутнього для всього суспільства і передбачає можливість вибору варіанта дій залежно від прогнозування майбутнього, тобто фактично спрямований на проектування майбутнього і пошук шляхів його досягнення, а також показує можливі шляхи їх коригування. Наведено аналіз опитування ОСГ (за багатофакторною анкетою відповіді в якій для кожного твердження були в діапазоні від 0 -категорично не згоден, до 4) щодо найбільш стримуючих факторів налагодження комунікацій між ОСГ та органами публічної влади, який засвідчив, що найбільший вплив мають: недовіра до органів публічної влади, нерозуміння процесів та інструментів комунікації, також має місце відсутність бажання комунікувати. Доведено, що широкомасштабна інформаційно-консультативна діяльність публічній сфері, як організований обмін інформацією, має реалізовуватися через посилення комунікаційних зв’язків між органами публічної влади, ОСГ, громадою, науковцями та іншими суб’єктами господарювання, через державні програми підтримки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9584
ISSN: 2311-6420 (print)
УДК: 352.97:63.05
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
rol_komunikatsii.pdf762,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.