Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9528
Title: Ціноутворювальні фактори на підприємстів та обгрунтування їх впливу на його конкурентноспроможність(ЗА МАТЕРІАЛАМИ ТОВ «КИЇВСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ»)
Other Titles: Price-forming factors for enterprises and justification of their influence on its competitiveness (BASED ON MATERIALS LLC "KYIV MEAT PLANT")
Authors: Логун, Анастасія Олександрівна
Login, Anastasia
Keywords: ціноутворення, продукція, аналіз, витрати, рентабельність.;pricing, production, analysis, costs, profitability.
Issue Date: 20-Nov-2023
Publisher: Білоцерківський національний аграрний університет
Citation: Логун А.О. Ціноутворювальні фактори на підприємстів та обгрунтування їх впливу на його конкурентноспроможність(ЗА МАТЕРІАЛАМИ ТОВ «КИЇВСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ»): Магістерська робота: (051 «Економіка») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра економіки та економічної теорії; Наук. кер.: Т.В.Понедільчук,к.е.н., доцент– Біла Церква., 2023. – 92 с.
Abstract: Магістерську кваліфікаційну роботу присвячено: створенню і використанню комплексної системи інформаційного забезпечення процесу ціноутворення; встановленню цілей цінової політики у залежності від цілей маркетингової діяльності підприємства ТОВ “Київський м’ясокомбінат”; здійсненню комплексного аналізу цінової чутливості споживачів; проведенню моніторингу цін конкурентів; здійсненню обґрунтованого вибору методу ціноутворення і розробки цінової стратегії; формуванню системи коригування цін; організації маркетингового контролю за реалізацією цінової політики; проведенню оцінки досягнення цілей ціноутворення. Об’єктом дослідження виступає цінова політика ТОВ “Київський м’ясокомбінат в сучасних умовах господарювання. Предметом дослідження є методологія та інструментарій управління ціновою політикою підприємства. Методи дослідження. Теоретико-методологічну основу дослідження складають: фундаментальні положення таких наукових дисциплін, як економічна теорія, статистика, маркетинг, маркетингова цінова політика, стратегічний маркетинг та економіка підприємства; наукові праці вітчизняних та зарубіжних економістів з проблем управління ціновою політикою. Основні джерела інформації. Інформаційну базу дослідження складають закони України, правові та нормативні акти Верховної Ради та Кабінету Міністрів України, матеріали Міністерства економіки та Державного комітету статистики України, опубліковані дані галузевих статистичних досліджень, первісні фактичні матеріали ТОВ “Київський м’ясокомбінат, монографічні і періодичні українські та зарубіжні видання.
Description: The Master's thesis is devoted to: creation and use of a complex system of information support for the pricing process; establishing the goals of the price policy depending on the goals of the marketing activity of the LLC "Kyivskyi Myasokbinat"; carrying out a comprehensive analysis of consumers' price sensitivity; conducting price monitoring of competitors; implementation of a justified choice of pricing method and development of a pricing strategy; formation of a price adjustment system; organization of marketing control over the implementation of the price policy; carrying out an assessment of the achievement of pricing goals. The object of the research is the price policy of LLC "Kyiv meat processing plant in modern economic conditions. The subject of the study is the methodology and tools for managing the company's price policy. Research methods. The theoretical and methodological basis of the study consists of: fundamental provisions of such scientific disciplines as economic theory, statistics, marketing, marketing price policy, strategic marketing and enterprise economics; scientific works of domestic and foreign economists on the problems of price policy management.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9528
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
cinoutvoruvalni factoru.pdf804,51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.