Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8754
Назва: «Вступ до мовознавства та літературознавства». Методичні вказівки для виконання аудиторної та самостійної роботи здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти з дисципліни «Вступ до мовознавства та літературознавства» спеціальності 035 «Філологія»
Інші назви: "Introduction to Linguistics and Literary Studies". Methodological guidelines for the performance of classroom and independent work by students of the first (bachelor) level of higher education in the discipline "Introduction to Linguistics and Literary Studies" specialty 035 "Philology"
Автори: Карпенко, Світлана Дмитрівна
Карпенко, Svitlana
Ключові слова: мовознавство;linguistics;літературознавство;literary studies;інтерпретація тексту;text interpretation;воркшоп;workshop;сучасні методи навчання;modern teaching methods
Дата публікації: чер-2023
Видавництво: Білоцерківський НАУ
Бібліографічний опис: «Вступ до мовознавства та літературознавства». Методичні вказівки для виконання аудиторної та самостійної роботи здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти з дисципліни «Вступ до мовознавства та літературознавства» спеціальності 035 «Філологія» / Укладач С.Д. Карпенко. - Біла Церква: БНАУ, 2023. - 82 с.
Короткий огляд (реферат): Методичні вказівки з навчальної дисципліни «Вступ до мовознавства та літературознавства» зосереджені на супровідниому матеріалі до організації аудиторної та самостійної роботи здобувачів вищої освіти за спеціальністю 035 «Філологія», ОП «Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська», першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. За структурою вони містять иавчально-методичний комплекс та деталізований опис наповнення кожного практичного заняття, що може бути використаний викладачем як основа або додатковий компонент. Традиційно методичні вказівки містять: опис навчальної дисципліни, передумови до її вивчення, очікувані результати навчання, програму, стуктуру, зміст, методи навчання, форми поточного та підсумкового контрою, критерії оцінювання результатів навчання, перелік наочних та технічних засобів. Структура занять вміщує план, завдання для аудиторної та самостійної роботи, що передбачають елементи гри, творчого пошуку, роботу в малих групах, самовираження та розкриття професійних якостей студентів. До кожного заняття подано список джерел, що включають підручники, словники, відео матеріали, наукові статті. Методичні вказівки мають додатки у вигляді схем для здійснення літературознавчого аналізу, кросворди та словник термінів. Видання адресоване викладачам та здобувачам вищої освіти за спеціальністю 035 «Філологія».
Опис: Methodological guidelines from the study discipline "Introduction to Linguistics and Literary Studies" are focused on accompanying material for the organization of classroom and independent work of students of higher education in the specialty 035 "Philology", OP "Germanic Languages and Literatures (including translation), the first - English", the first ( bachelor's) level of higher education. By structure, they contain a teaching-methodical complex and a detailed description of the content of each practical lesson, which can be used by the teacher as a basis or an additional component. Traditionally, methodological instructions include: a description of the educational discipline, prerequisites for its study, expected learning outcomes, program, structure, content, learning methods, current and final feedback forms, criteria for evaluating learning outcomes, a list of visual and technical aids. The structure of classes includes a plan, tasks for classroom and independent work, which include elements of play, creative search, work in small groups, self-expression and disclosure of professional qualities of students. A list of sources, including textbooks, dictionaries, video materials, and scientific articles, is provided for each lesson. Methodical instructions have appendices in the form of schemes for literary analysis, crosswords and a dictionary of terms. The publication is addressed to teachers and students of higher education in specialty 035 "Philology".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8754
УДК: 81.1:82.0(072)
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vstup_do_movosna.pdf1,34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.