Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8166
Title: Управління маркетинговою діяльністю підприємств-постачальників запасних частин до сільськогосподарської техніки (за матеріалами ТОВ «Укравтозапчастина»)
Other Titles: Marketing management of supplier companies, which produce agricultural machinery spare parts (based on materials of «Ukravtozapchastyna» LLC)
Authors: Бабенко, Денис Олександрович
Babenko, Denys
Keywords: маркетинг;marketing;маркетингова діяльність;marketing activity;управління маркетинговою діяльністю;marketing management;постачання запасних частин;supply of parts;ринок;market;постачальники;suppliers;сільськогосподарські підприємства;agricultural enterprise
Issue Date: 2022
Publisher: Білоцерківський національний аграрний університет
Citation: Бабенко Д. О. Управління маркетинговою діяльністю підприємств-постачальників запасних частин до сільськогосподарської техніки (за матеріалами ТОВ «Укравтозапчастина»): Кваліфікаційна робота магістра: (073 «Менеджмент») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра менеджменту; наук. кер.: Ю.С. Гринчук, професор – Біла Церква, 2022. – 119 с.
Abstract: Розглянуто теоретико-методичні засади організації управління маркетинговою діяльністю підприємств-постачальників запасних частин до сільськогосподарської техніки, визначено особливості функціонування таких підприємств на ринку запасних частин. Практичне значення одержаних результатів полягає у тому, що теоретичні узагальнення, методичні підходи, практичні результати та рекомендації є основою для покращення управління маркетинговою діяльністю підприємств-постачальників запасних частин до сільськогосподарської техніки на прикладі ТОВ «Украгрозапчастина»
Description: The theoretical and methodological principles of the organization of management of the marketing activities of the enterprises supplying spare parts for agricultural machinery are considered, the peculiarities of the operation of such enterprises in the market of spare parts are determined. The practical significance of the obtained results is that theoretical generalizations, methodological approaches, practical results and recommendations are the basis for improving the management of marketing activities of enterprises supplying spare parts for agricultural machinery on the example of Ukragrozapchastina LLC.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8166
metadata.dc.identifier.udc: 339.138: 631.3.02
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
upravlinnia_marketynhovoiu.pdf589,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.