Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/816
Назва: Психологічні передумови навчання іншомовної лексики в процесі підготовки майбутніх перекладачів
Інші назви: Психологические предпосылки обучения иноязычной лексики в процессе подготовки будущих переводчиков
Psychological Prerequisites of Teaching Foreign Vocabulary while Training Prospective Translators
Автори: Борщовецька, Валентина Дмитрівна
Borshchovetska, Valentina
Ключові слова: начання лексики;обучение лексике;teaching vocabulary;перекладачі;переводчики;translators;процеси памяті;процессы памяти;memory processes;когнітивний підхід;когнитивный подход;cognitive approach
Дата публікації: 2006
Видавництво: Видавничий центр НПУ ім. М.П. Драгоманова
Короткий огляд (реферат): В статье рассматривается ряд вопросов, посвященных обучению иноязычной лексике для переводческой деятельности. Особое внимание уделяется процессам памяти, которые задействованы при изучении иноязычной лексики. Рассматривается новый, когнитивный подход к обучению иноязычной лексике. The article deals with the issues , devoted to the problem of teaching foreign vocabulary to the prospective translators. Much attention has been paid to the memory processes involved into the vocabulary acquisition. The new, cognitive approach to the vocabulary acquisition has been considered.
Опис: Борщовецька В.Д. Психологічні передумови навчання іншомовної лексики в процесі підготовки майбутніх перекладачів / В. Д. Борщовецька // "Наукові записки" НПУ ім. М.П. Драгоманова: зб. наук. праць. - Київ, 2006. - №60. - С. 32 - 37.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/816
ISSN: 2310-371X
УДК: 378.147:81'25:159.9
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psykholohichni_p.pdf134,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.