Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7864
Title: | Зумовленість вибору методів і форм змішаного навчання магістрів - екологів у процесі вивчення дисципліни «Психологія і педагогіка вищої школи» |
Other Titles: | The condition of the choice of methods and forms of mixed education of masters - ecologists in the process of study disciplines "Psychology and pedagogy of higher school" |
Authors: | Погоріла, Світлана Григорівна Pohorila, Svitlana Тимчук, Інна Миколаївна Timchuk, Inna |
Keywords: | професійно-педагогічна підготовка;professional and pedagogical training;форми викладання;forms of teaching;методи викладання;teaching methods;процес навчання;learning process;дистанційне навчання;distance learning |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Погоріла С. Зумовленість вибору методів і форм змішаного навчання магістрів - екологів у процесі вивчення дисципліни «Психологія і педагогіка вищої школи» / С. Погоріла, І. Тимчук // Актуальні проблеми вищої професійної освіти: зб. наук. праць. - Київ: НАУ, 2022. - С. 72-73. |
Abstract: | Розглянуто обумовленість вибору форм і методів змішаного навчання в процесі підготовки магістрів екологів. Проаналізовано форми та методи змішаного навчання. Наведено приклади застосування різних видів роботи зі студентами в процесі вивчення дисципліни «Психологія і педагогіка вищої школи» |
Description: | The conditionality of the choice of forms and methods of blended learning in the process of training masters ecologists is considered. Forms and methods of blended learning are analyzed. Examples of application of different types of work with students in the process of studying the discipline "Psychology and pedagogy of higher education" are given. |
URI: | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7864 |
metadata.dc.identifier.udc: | 378.044-021 |
Appears in Collections: | Наукові публікації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zumovlenist_vyboru.pdf | 634,11 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.