Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7751
Назва: Сутність партнерської взаємодіїв управлінській діяльності менеджерів освітніх організацій
Інші назви: The essence of partnership interactions in the management of managers of educational organizations
Автори: Клочко, Алла Олексіївна
Klochko, Alla
Ключові слова: освітні організації;educational organizations;управлінська діяльність;management;менеджер;manager;партнерська взаємодія;Partnershi;взаємостосунки менеджерів та педагогічного колективу;the relationship between managers and teaching staff
Дата публікації: бер-2022
Видавництво: ВД «Гельветика»
Бібліографічний опис: Клочко А.О. Сутність партнерської взаємодії в управлінській діяльності менеджерів освітніх організацій / А.О.Клочко // Габітус. – 2022. – Вип. 35. – С.191–195. DOI https://doi.org/10.32843/
Короткий огляд (реферат): Зміни в системі освіти сьогодні потребують формування управлінців нової генерації, здатних мислити й діяти системно. Ці змін передбачають нові підходи до управлінської діяльності менеджерів освітніх організацій. У статті проаналізовано сутність партнерської взаємодії в управлінській діяльності менеджерів освітніх організацій з педагогічним колективом. Виокремлено загальні особливості управлінської діяльності менеджерів освітніх організацій порівняно з іншими видами професійної діяльності. Висвітлено підходи науковців до розуміння поняття «партнерська взаємодія», та зроблено висновок про те, що в умовах «Нової української школи» партнерська взаємодія повинна перетворитися на механізм трансформації суспільних стосунків на засадах співробітництва, взаємодовіри, взаємовідповідальності, створення простору для особистісного самовияву на гуманістичних засадах. Підкреслено, що управління педагогічними працівниками передбачає передусім створення менеджерами освітніх організацій умов для конструктивної взаємодії з підлеглими, у процесі якої забезпечується їхня активна і скоординована участь в досягненні мети управління, можливості для реалізації їхніх професійних інтересів, готовність до ведення відкритого діалогу з педагогічними працівниками та співпраці з ними на основі партнерства й паритетності з метою успішної реалізації визначених завдань та ефективного функціонування освітньої організації. Виділено психологічні особливості партнерської взаємодії менеджерів освітніх організацій: вміння встановлювати партнерські стосунки з педагогічним колективом; орієнтація на задоволення потреб як організації, так і педагогів; спроможність створювати розгалужену мережу комунікацій, реалізуючи при цьому інноваційні підходи до організації діяльності педагогічного й учнівського колективів, визначаючи стратегічні, перспективні напрями діяльності. Зроблено висновок про те, що спрямованість менеджерів визначає їхню активну та цілеспрямовану поведінку та є стійкою системою внутрішніх спонукань і життєвих цілей особистості
Опис: Changes in the education system today require the formation of a new generation of managers who are able to think and act systematically. These changes provide new approaches to the management of managers of educational organizations. The article analyzes the essence of partnership in the management of managers of educational organizations with the teaching staff. The general features of managerial activity of managers of educational organizations in comparison with other types of professional activity are singled out. The approaches of scientists to understanding the concept of "partnership" are highlighted, and it is concluded that in the "New Ukrainian School" partnership should become a mechanism for transforming social relations on the basis of cooperation, trust, mutual responsibility, creating space for personal expression on humanistic principles. It is emphasized that the management of teachers involves first of all creating conditions for managers of educational organizations for constructive interaction with subordinates, in the process of which their active and coordinated participation in achieving management goals, opportunities for their professional interests, willingness to open dialogue with teachers and cooperation. with them on the basis of partnership and parity in order to successfully implement certain tasks and the effective functioning of the educational organization. The psychological features of partnership interaction of managers of educational organizations are highlighted: the ability to establish partnerships with the teaching staff; focus on meeting the needs of both the organization and teachers; ability to create an extensive network of communications, while implementing innovative approaches to the organization of pedagogical and student teams, determining strategic, promising areas of activity. It is concluded that the orientation of managers determines their active and purposeful behavior and is a stable system of internal motivations and life goals of the individual.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7751
ISSN: 2663-5208 (Print)
2663-5216 (Online)
УДК: 159.923
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sutnist_par.pdf264,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.