Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7625
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чернищук, Юлія Іванівна | - |
dc.contributor.author | Chernyshchuk, Yulia | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-31T19:01:38Z | - |
dc.date.available | 2022-05-31T19:01:38Z | - |
dc.date.issued | 2021-09-15 | - |
dc.identifier.citation | Constitutionalism or populism: value and institutional choice under democratic transitions / V. Kovalchuk, B. Melnychenko, K. Marysyuk and other // Informatologia. – 2022. – Vol. 55, Is. 1-2. – P. 98-109. DOI https://doi.org/10.32914/i.55.1-2.8 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2446-6220 | - |
dc.identifier.uri | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7625 | - |
dc.description | Метою дослідження було обговорення дистанційної освіти як актуального та необхідного об'єкта сучасної освіти. У статті використано такі методи дослідження: вивчення літератури, аналіз, синтез, методи теоретичного узагальнення. Відповідно до гіпотези дослідження рішення, основними завданнями були: визначення поняття «дистанційне навчання»; розкрити переваги та недоліки дистанційного навчання в освіті. Зроблено висновок, що: хоча існують розбіжності щодо дистанційної освіти як інструменту в презентаційній школі; його використання — шлях неповернення. Вчителі та технічні працівники повинні бути обладнані для оновлення та використання їх у звичайний спосіб у своєму повсякденному житті. | uk_UA |
dc.description.abstract | The objective of the research was to discuss distance education as a current and necessary object for contemporary education. The following research methods were used in the article: literature study, analysis, synthesis, methods of theoreticalgeneralization. According to the solution research hypothesis, the following main tasks were: to define the concept of "distance learning"; to reveal the advantages and disadvantages of distance learning in education. It is concluded that: although there are disagreements about distance education as a tool in presential school; its use is a path of no return. Teachers and technicians must be equipped to update and use them in a common way in their daily lives. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Laplage em Revista (International) | uk_UA |
dc.subject | innovative teaching | uk_UA |
dc.subject | інноваційне навчання | uk_UA |
dc.subject | highere ducation | uk_UA |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.subject | teaching technology | uk_UA |
dc.subject | технологія навчання | uk_UA |
dc.title | Distance learning as an educational technology: development prospects and challenges of today | uk_UA |
dc.title.alternative | Дистанційне навчання як освітня технологія: перспективи розвитку та виклики сучасності | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
dc.identifier.udc | 378.147:004 | uk_UA |
dc.identifier.doi | 10.24115/S2446-6220202173B1584p.518-526 | - |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Distance_learning.pdf | 183,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.