Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7625
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧернищук, Юлія Іванівна-
dc.contributor.authorChernyshchuk, Yulia-
dc.date.accessioned2022-05-31T19:01:38Z-
dc.date.available2022-05-31T19:01:38Z-
dc.date.issued2021-09-15-
dc.identifier.citationConstitutionalism or populism: value and institutional choice under democratic transitions / V. Kovalchuk, B. Melnychenko, K. Marysyuk and other // Informatologia. – 2022. – Vol. 55, Is. 1-2. – P. 98-109. DOI https://doi.org/10.32914/i.55.1-2.8uk_UA
dc.identifier.issn2446-6220-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7625-
dc.descriptionМетою дослідження було обговорення дистанційної освіти як актуального та необхідного об'єкта сучасної освіти. У статті використано такі методи дослідження: вивчення літератури, аналіз, синтез, методи теоретичного узагальнення. Відповідно до гіпотези дослідження рішення, основними завданнями були: визначення поняття «дистанційне навчання»; розкрити переваги та недоліки дистанційного навчання в освіті. Зроблено висновок, що: хоча існують розбіжності щодо дистанційної освіти як інструменту в презентаційній школі; його використання — шлях неповернення. Вчителі та технічні працівники повинні бути обладнані для оновлення та використання їх у звичайний спосіб у своєму повсякденному житті.uk_UA
dc.description.abstractThe objective of the research was to discuss distance education as a current and necessary object for contemporary education. The following research methods were used in the article: literature study, analysis, synthesis, methods of theoreticalgeneralization. According to the solution research hypothesis, the following main tasks were: to define the concept of "distance learning"; to reveal the advantages and disadvantages of distance learning in education. It is concluded that: although there are disagreements about distance education as a tool in presential school; its use is a path of no return. Teachers and technicians must be equipped to update and use them in a common way in their daily lives.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherLaplage em Revista (International)uk_UA
dc.subjectinnovative teachinguk_UA
dc.subjectінноваційне навчанняuk_UA
dc.subjecthighere ducationuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectteaching technologyuk_UA
dc.subjectтехнологія навчанняuk_UA
dc.titleDistance learning as an educational technology: development prospects and challenges of todayuk_UA
dc.title.alternativeДистанційне навчання як освітня технологія: перспективи розвитку та виклики сучасностіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc378.147:004uk_UA
dc.identifier.doi10.24115/S2446-6220202173B1584p.518-526-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Distance_learning.pdf183,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.