Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7550
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРимар, Наталія Юріївна-
dc.contributor.authorRymar, Nataliia-
dc.contributor.authorШульська, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorShulska, Nataliia-
dc.contributor.authorЗінчук, Руслана Степанівна-
dc.contributor.authorZinchuk, Ruslana-
dc.date.accessioned2022-05-23T12:53:43Z-
dc.date.available2022-05-23T12:53:43Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationРимар Н.Ю. Способи зацікавлення журналістськими заголовками в інтернет-комунікації: практичні поради / Н.Ю. Римар, Н.М. Шульська, Р.С. Зінчук // Modern problems in science: рroceedings of the ХIХ International Scientific and Practical Conference (Conference Proceedings, 17-20th May, 2022). – Vancouver, Canada, 2022. - Р. 221-225.uk_UA
dc.identifier.issn979-8-88680-827-8-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7550-
dc.descriptionInterest in the information content of any modern mass media occurs primarily through the original, accurate, logical palette of the title systems. It is known that the title is an integral constituent of a journalistic text, which clearly "works" for the reader, directs his attention. Make a header complex interesting and intriguing, help the reader navigate the problem raised, accurately convey the meaning and use a minimum of verbal material - an important task of modern competent media. Therefore, it is natural that special attention of journalists in the discourse of mass media is attracted by structural ones means of expression, functional potential and manipulative influence journalistic headlines. Despite the great interest in such phenomena from the outside readers and specialists in this field, there is still no qualitative definition in the scientific field the concept of journalistic headline, no uniform classification criteria for its varieties and functions performed. Out of the attention of researchers the headlines of online publications remain, although, according to statistics, it is from them today people draw the basic array of information. It has been proven that the Internet consumer wants to learn about the news immediately, without spending much time on it search. Therefore, it is very important to meet the needs of the recipient with a high-quality, concise and meaningful media title, and only then provide him with a detailed information.uk_UA
dc.description.abstractЗацікавлення інформаційним наповненням будь-якого сучасного масмедіа відбувається передовсім через оригінальну, влучну, логічну палітру заголовкової системи. Відомо, що заголовок – невіддільний конституент журналістського тексту, який виразно «працює» на читача, керує його увагою. Зробити заголовковий комплекс цікавим та інтригувальним, допомогти читачеві зорієнтуватися в порушеній проблемі, точно передати зміст і використати мінімум словесного матеріалу – важливе завдання сучасних компетентних ЗМІ. Тому закономірно, що особливу увагу журналістикознавців у дискурсі масмедіа привертають структурні засоби увиразнення, функціональний потенціал та маніпулятивний вплив журналістських заголовків. Попри великий інтерес до подібного роду явищ із боку читачів та фахівців у цій галузі, дотепер у науковій сфері відсутнє якісне визначення поняття журналістського заголовку, не вироблено єдиних класифікаційних критеріїв щодо його різновидів та виконуваних функцій. Поза увагою дослідників залишаються заголовки інтернет-видань, хоча, як засвідчує статистика, саме з них сьогодні люди черпають основний масив інформації. Доведено, що інтернетспоживач хоче довідатися про новину одразу, не затрачаючи багато часу для її пошуку. Тому дуже важливо задовольнити потреби реципієнта якісною, стислою та змістовно наповненою медіаназвою, і лише після цього подати йому детальну інформацію.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherVancouver, Canadauk_UA
dc.subjectспособи зацікавлення; ways of interestuk_UA
dc.subjectспособ заголовки; headlinesuk_UA
dc.subjectінтернет-комунікації;internet communicationsuk_UA
dc.subjectпрактичні поради; practical adviceuk_UA
dc.titleСпособи зацікавлення журналістськими заголовками в інтернет-комунікації: практичні порадиuk_UA
dc.title.alternativeWays of interest in journalistic headlines in Internet communication: practical tipsuk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
dc.identifier.udc81’342.6:004.7uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sposoby_zatsikavlennia.pdf1,5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.