Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7351
Title: The pecualiarities of the cooperative foreign language teaching in the context of the university education
Other Titles: Особливості кооперативного навчання іноземної мови в ЗВО
Authors: Тарасюк, Анна Миколаївна
Тarasiuk, Anna
Keywords: кооперативне навчання;cooperative learning;колоборативне навчання;collaborative learning;технології навчання;training technologies
Issue Date: Mar-2021
Publisher: РВІКВ БНАУ
Citation: Tarasiuk A.M. The Pecualiarities of the cooperative foreign language teaching in the context of the university education/ A.M. Tarasiuk// Актуальні питання інтернаціоналізації вищої освіти в Україні: лінгвістичний, правовий та психолого-педагогічний аспекти: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції (БНАУ, 25-26 березня 2021 р.) − Біла Церква, 2021. − С.47-49
Abstract: The article deals with the problem of the cooperative foreign language teaching in the context of the university education. It is noted that the goal of the cooperative (collaborative) learning (CL) technology is the development of intellectual, moral and physical abilities, the forming of the students’ scientific- materialistic worldviews. CL technology in English class enhances the students’ motivation increasing, contributes to a better understanding of the training material and fills knowledge gaps. Furthermore, cooperative foreign language teaching creates the positive and comfortable environment, which contributes to the overcoming the communicative-linguistic barriers and achieving the students’ potential.
Description: Розглядається питання навчання іноземній мові у співпраці у контексті вищої освіти. Наголошується, що метою технології cooperative learning (CL) є розвиток інтелектуальних, духовних та фізичних здібностей, мотивів, інтересів; формування науково-матеріалістичного світогляду студентів. Змістом заняття у процесі такого навчання перш за все є засвоєння засобів пізнання, суспільно та особисто значущих перетворень у навколишній дійсності, а не тільки програмні знання та матеріалу підручника. Методами роботи є спільна діяльність, пошук, діяльність викладача та студентів у співпраці. Виділяються засоби організації навчання у співпраці у процесі вивчення іноземної мови (методи «student team learning», «student's survey», «jigsaw» та «learning together») та варіанти ефективного застосування технології CL (індивідуально-групова, командно-ігрова робота, індивідуальна робота у команді). У статті висвітлюються переваги поєднання модульного навчання з технологією співпраці і різнорівневим навчанням іноземній мові у віщій школі. Наголошується, що поєднання модульного підходу з методами навчання у співпраці гарантує кожному студенту засвоєння стандарту освіти та просування на вищий рівень навчання. Великі можливості у такого підходу і для розвитку таких якостей особистості, як самостійність і колективізм. Технологія навчання у співробітництві здатна вирішувати різні завдання навчання, але сукупність особистісно - орієнтованих методик і технологій (різнорівневий підхід до навчання, модульне навчання, колективні засоби навчання) з чітким визначенням дидактичної ролі кожної дозволяє домагатися вищих результатів.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7351
metadata.dc.identifier.udc: 81’243:378.147
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_pecularities.pdf658,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.