Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7347
Назва: Психологічні аспекти оптимізації навчання англійської мови у ЗВО
Інші назви: Psychological aspects of optimization of English language training in Higher education institutions.
Автори: Тарасюк, Анна Миколаївна
Тarasiuk, Anna
Ключові слова: оптимізація;optimization;психофізіологічні характеристики;psychophysiological characteristics;засоби інформаційно-комунікаційних технологій;means of information and communication technologies;інтенсифікація освіти;intensification of education
Дата публікації: гру-2021
Видавництво: Гельветика
Бібліографічний опис: Тарасюк A. М. Психологічні аспекти оптимізації навчання англійської мови у ЗВО / А. М. Тарасюк // Академічні студії. Сер. Педагогіка. – 2021. - Вип. 4, ч. 1. – С. 183-189. DOI https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2021.4.1.27
Короткий огляд (реферат): У статті проведено змістовний аналіз питань щодо оптимізації навчання англійської мови у закладі вищої освіти. Визначено ключові складові оптимізації іншомовного навчання: підвищення цілеспрямованості навчання, посилення його мотивації, інформаційної місткості змісту освіти, застосування сучасних методів навчання, активізація темпів навчальних дій, розвиток рефлексивних навичок праці, використання комп'ютерів та інших новітніх інформаційних технічних засобів навчання. В роботі розглянуті психологічні механізми та особливості їх функціонування при навчанні іншомовного читання: смисловому зоровому сприйняттю, ймовірному прогнозуванню, мисленню, пам'яті, уваги як психологічним механізмам професійно-орієнтованого читання. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури з теми запропоновано рекомендації для методики навчання професійно-орієнтованого читання англійською мовою у вищій школі. Зазначається, що особистісно-орієнтований підхід до студента у процесі викладання англійської мови у закладі вищої освіти досягається впровадженням та використанням нових інформаційно-комунікаційних технологій під час навчального процесу, що визначається головним концептуальним напрямком вищої освіти, також він передбачає диференціацію та індивідуалізацію навчання. Висвітлюється, що застосування засобів інформаційно-комунікаційних технологій породжує нові форми навчання, які сприяють формуванню мотивації, вирішенню освітніх завдань у контексті викладання англійської мови, переосмислення теоретичних та методичних уявлень про процес навчання англійської мови з точки зору пристосування навчальної системи до особливостей конкретного процесу навчання з метою його оптимізації на основі: врахування психологічних особливостей учнів (вид пам'яті, тип темпераменту тощо); забезпечення прийнятних психофізіологічних характеристик взаємодії того, хто навчається з комп'ютером; вибору індивідуального темпу роботи та засобу презентації матеріалу, здійснення оптимальної стратегії управління процесом іншомовного навчання.
Опис: The article provides a substantive analysis of the problems of English teaching optimization in a higher education institution. The key components of the optimization of foreign language teaching have been defined: increasing purposefulness of teaching, strengthening its motivation, information capacity of the educational content, applying the modern teaching methods, activating the pace of learning activities, developing reflective skills of work, using computers and other latest information technical means of teaching. The paper considers the psychological mechanisms and peculiarities of their functioning in the teaching of foreign language reading: the semantic visual perception, probable prediction, thinking, memory, attention as the psychological mechanisms of professionally oriented reading. Based on the analysis of psychological and pedagogical literature on the topic, the recommendations for the methodology of teaching professionally oriented reading in English at higher education institution have been formulated. It is noted that the student-centered approach in the process of English teaching at a higher education institution is achieved through implementation and use of new information and communication technologies in the learning process, which is determined by the main conceptual direction of higher education; it also provides differentiation and individualization of learning. It is highlighted that the information and communication technologies generates new forms of learning, which contribute to the motivation development, solving educational problems in the context of English teaching, rethinking theoretical and methodological ideas about the process of English learning in the context of educational system adaptation to the features of a specific learning process to optimize it, based on: considering psychological characteristics of students (kind of memory, type of temperament, etc.); providing acceptable psycho-physiological characteristics of the interaction between a learner and computer, the choice of individual working pace and means of presentation of the training material, the implementation of optimal management strategy for the foreign language learning process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7347
ISSN: 2786-4766
УДК: 81’243:[159.9+378.147]
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psyholohichni.pdf297,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.