Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7304
Назва: Organizing ICT-supported workshops at universities
Інші назви: Проведення воркшопів з ІКТ-підтримкою в університетах
Автори: Shulska, Nataliia
Шульська, Наталія Миколаївна
Matviichuk, Nataliia
Матвійчук, Наталія Миколаївна
Hromyk, Yuriy
Громик, Юрій Васильович
Kolenda, Nataliia
Коленда, Наталія Вікторівна
Rymar, Nataliia
Римар, Наталія Юріївна
Ключові слова: dynamic learning; динамічне навчання;ICT; ІКТ;workshop; воркшоп;educational workshop; навчальна майстерня;learning process; навчальний процес;higher educational establishments; ВНЗ;training platform "Prometheus"; навчальна платформа «Prometheus
Дата публікації: 2017
Видавництво: Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
Бібліографічний опис: Organizing ICT-Supported workshops at universities / N. Shulska, N. Matviichuk, Y. Hromyk and other // Information Technologies and Learning Tools. – 2017. – Vol. 61, № 5. – С. 175-187.
Короткий огляд (реферат): The article systematizes theoretical and practical experience of organizing classes in the format of dynamic training using the technology of the workshop in higher educational institutions. The emphasis is placed on the peculiarities of the use of integrated workshops with technical (computer) support during classes, as well as remote workshops for the organization of students’ independent work. The practical experience of organizing dynamic training in the form of the workshop for students of Journalism with the use of both an integrated «training workshop» and the possibilities of a free training platform «Prometheus» is presented. Based on the questionnaire of the participants in the training group, the advantages of using the technology of the workshop in the educational process are determined.
Опис: У статті систематизовано теоретичний і практичний досвід організації заняття у форматі динамічного навчання з використанням технології воркшопу у ВНЗ. Акцентовано увагу на особливостях застосування інтегрованих воркшопів з технічним (комп’ютерним) супроводом під час проведення занять, а також дистанційних воркшопів для організації самостійної роботи студентів. Представлено власний практичний досвід організації динамічного навчання у форматі воркшопу для студентів журналістських спеціальностей із застосуванням як інтегрованої «навчальної майстерні», так і можливостей безкоштовної навчальної платформи «Prometheus». На основі анкетування учасників навчальної групи визначено переваги використання технології воркшопу у навчальному процесі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7304
ISSN: 2076-8184
УДК: 378.141:070
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Organizing_ICT.pdf350,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.