Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7123
Title: Онлайн-тестування знань студентів – інструмент підвищення якості освіти
Other Titles: Online testing of students’ knowledge is the tool of improving the quality of education
Authors: Чала, Інна Тимофіївна
Бєляков, Євгеній Валерійович
Chala, Inna
Beliakov, Yevhenii
Keywords: система оцінювання;діагностика навчання;інформаційні технології;тестування;індивідуальний контроль;електронний контроль;конструктор тестів;assessment system;diagnostics of learning;information technologies,;testing;individual control;electronic control;, test builder
Issue Date: Jan-2021
Publisher: Немішаєво, Науково-методичний центр ВФПО
Citation: Чала І.Т., Бєляков Є.В. Онлайн-тестування знань студентів – інструмент підвищення якості освіти //Фахова передвища освіта. – 2021. – №1. – С. 53 – 57.
Abstract: Використовуючи класичну систему оцінювання знань, умінь і навичок важко і не завжди об’єктивно можна оцінити діяльність студента. Тому, однією з основних складових реформування освітньої галузі є впровадження інноваційних комп’ютерних технологій, які відповідають вимогам сучасного інформаційного суспільства, забезпечують високий рівень якості освіти та надають широкі можливості для контролю знань студентів.
Description: Using the classical system of knowledge and skills assessment it is difficult and not always objective to assess the student’s activity. That’s why one of the main components of education reform is introducing innovative computer technologies that meet the requirements of the modern information society, assure the high level of the quality of education and provide wide possibilities to control students’ knowledge.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7123
metadata.dc.identifier.udc: 378.094
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
On-line testuvannya.pdf517,13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.