Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7057| Title: | Роль та функції самооцінювання у системі стратегій навчання німецької мови як другої іноземної студентів-філологів |
| Other Titles: | The role and functions of self-assessment in the system of strategies for teaching German as a second foreign language to students of philology |
| Authors: | Рєзнік, Віта Григорівна Rieznik, Vita |
| Keywords: | самооцінювання;технологія формувального оцінювання; функції самооцінювання; стратегії стратегії навчання; мовленнєві навички;комунікативні вміння;self-assessment; formative assessment technology; self-assessment functions; learning strategies; speech skills; communication skills |
| Issue Date: | 21-Oct-2021 |
| Publisher: | Сектор оперативної поліграфії РВІКВ БНАУ |
| Citation: | Рєзнік В.Г. Роль та функції самооцінювання у системі стратегій навчання німецької мови як другої іноземної студентів-філологів / В.Г. Рєзнік // Аграрна освіта та наука: досягнення, роль, фактори росту: Інноваційні психолого-педагогічні, лінгвістичні та правові засади аграрної науки в умовах міжкультурної аграрної комунікації: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (БНАУ, 21 жовтня 2021 р.). – Біла Церква, 2021. – С. 14–15. |
| Abstract: | У тезах автор наголошує на важливості функцій навчальної стратегії само оцінювання як технології, що дозволяє оцінювати предметні та особистісні навчальні результати студента на різних етапах освітнього процесу |
| Description: | In the theses the author emphasizes the importance of educational strategy functions of self-assessment as a technology, that allows to assess the subject and personal learning outcomes of students at different stages of educational process |
| URI: | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7057 |
| metadata.dc.identifier.udc: | 378.147:811.112.2'246.2 |
| Appears in Collections: | Наукові публікації |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Rol_ta_funktsii_.pdf | 642,55 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.