Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7057
Title: Роль та функції самооцінювання у системі стратегій навчання німецької мови як другої іноземної студентів-філологів
Other Titles: The role and functions of self-assessment in the system of strategies for teaching German as a second foreign language to students of philology
Authors: Рєзнік, Віта Григорівна
Rieznik, Vita
Keywords: самооцінювання;технологія формувального оцінювання; функції самооцінювання; стратегії стратегії навчання; мовленнєві навички;комунікативні вміння;self-assessment; formative assessment technology; self-assessment functions; learning strategies; speech skills; communication skills
Issue Date: 21-Oct-2021
Publisher: Сектор оперативної поліграфії РВІКВ БНАУ
Citation: Рєзнік В.Г. Роль та функції самооцінювання у системі стратегій навчання німецької мови як другої іноземної студентів-філологів / В.Г. Рєзнік // Аграрна освіта та наука: досягнення, роль, фактори росту: Інноваційні психолого-педагогічні, лінгвістичні та правові засади аграрної науки в умовах міжкультурної аграрної комунікації: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (БНАУ, 21 жовтня 2021 р.). – Біла Церква, 2021. – С. 14–15.
Abstract: У тезах автор наголошує на важливості функцій навчальної стратегії само оцінювання як технології, що дозволяє оцінювати предметні та особистісні навчальні результати студента на різних етапах освітнього процесу
Description: In the theses the author emphasizes the importance of educational strategy functions of self-assessment as a technology, that allows to assess the subject and personal learning outcomes of students at different stages of educational process
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7057
metadata.dc.identifier.udc: 378.147:811.112.2'246.2
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rol_ta_funktsii_.pdf642,55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.