Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7053
Назва: Формування у студентів-філологів іншомовної комунікативної компетентності у процесі підготовки та реалізації навчальних проєктів у формі тематичних мультимедійних презентацій
Інші назви: Formation in philology students the foreign language communicative competence in the process of preparation and implementation of educational projects in the form of thematic multimedia presentations
Автори: Рєзнік, Віта Григорівна
Rieznik, Vita
Ключові слова: іншомовна комунікативна компетентність;монологічне мовлення; тематична презентація; інформаційні технології;мультимедіа-виступ;foreign language communicative competence; monologue speech; thematic presentation;multimedia speech
Дата публікації: 25-бер-2021
Видавництво: Сектор оперативної поліграфії РВІКВ БНАУ
Бібліографічний опис: Рєзнік В.Г. Формування у студентів-філологів іншомовної комунікативної компетентності у процесі підготовки та реалізації навчальних проєктів у формі тематичних мультимедійних презентацій / В.Г.Рєзнік // Актуальні питання інтернаціоналізації вищої освіти в Україні: лінгвістичний, правовий та психолого-педагогічний аспекти: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (БНАУ, 25-26 березня 2021 р.).– Біла Церква, 2021. – С.56 – 59.
Короткий огляд (реферат): Акцентовано увагу на процесі формування та розвитку іншомовної комунікативної компетентності у студентів-філологів під час створення навчальних проєктів у вигляді мультимедійних презентацій. Доведено, що створення проєктів у вигляді презентацій є невід'ємною частиною самостійної роботи студента, що підвищує інформаційну культуру студентів, їх мотивацію та самооцінку.
Опис: Emphasis is placed on the process of formation and development of foreign language communicative competence in students of philology during the creation of educational projects in the form of multimedia presentations. It is proved that the creation of projects in the form of presentations is an integral part of independent student work, which increases the information culture of students, their motivation and self-esteem.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7053
УДК: 378.147:81’243:004.9
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formuvannia_u_st.pdf681,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.