Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6965
Title: Естетична спрямованість освіти і виховання в Києво-Могилянській академії ХVІІ ст.
Other Titles: Aesthetic orientation of education and upbringing in the Kyiv-Mohyla Academy of the XVII century.
Authors: Ордіна, Лариса Леонідівна
Ordina, Larisa
Keywords: Києво-Могилянська академія;філософські погляди;естетичне виховання;Kyiv-Mohyla Academy;philosophical views;aesthetic education
Issue Date: 21-Oct-2021
Publisher: Білоцерківський НАУ
Citation: Ордіна Л. Л. Естетична спрямованість освіти і виховання в Києво-Могилянській академії ХVІІ ст. / Л. Л. Ордіна // Програма міжнар. наук.-практ. конф.: Аграрна освіта та наука: досягнення, роль, фактори росту. Інноваційні психолого-педагогічні та правові засади аграрної науки в умовах міжкультурної аграрної комунікації (БНАУ, 21 жовтня 2021 р.). - Біла Церква, 2021. - С. 12-13.
Abstract: У процесі проведеного теоретичного аналізу обґрунтовано значення і роль наукового та естетико-педагогічного досвідуКиєво-Могилянської академії у Х\/ІІ ст., який ґрунтувався на поєднанні українсько-візантійських традицій і певних досягнень європейської педагогіки та науки.
Description: In the process of theoretical analysis the significance and role of scientific and aesthetic-pedagogical experience of Kyiv-Mohyla Academy in the X \ / II centuries, which was based on the combination of Ukrainian-Byzantine traditions and certain achievements of European pedagogy and science, are substantiated.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6965
metadata.dc.identifier.udc: 378.03:316.74:7
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Estetychna_spriamovan.pdf617,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.