Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6813
Title: Стратегія інноваційного розвитку клієнтоорієнтованого банківського обслуговування (за матеріалами ПАТ «Райффайзен Банк Аваль»)
Other Titles: Strategy of innovative development customer-oriented banking services (based on materials of PJSC Raiffeisen Bank Aval)
Authors: Ільніцький, Антон Сергійович
Ilniczkyj, Anton
Keywords: банківська інновація;banking innovation;банк;bank;банківська послуга;banking service;банківське обслуговування фізичних осіб;banking service for individuals;діджиталізація;digitalization;банківський рітейл;banking retail;біометрія;biometrics
Issue Date: 2020
Publisher: Білоцерківський національний аграрний університет
Citation: Ільніцький А.С. Стратегія інноваційного розвитку клієнтоорієнтованого банківського обслуговування (за матеріалами ПАТ «Райффайзен Банк Аваль»): кваліфікаційна робота магістра: спец. 073 -менеджмент / А.С. Ільніцький; керівник Ю.С. Гринчук. - Біла Церква: БНАУ, 2020. - 119 с.
Abstract: У роботі обґрунтовано теоретико-методологічні засади, удосконалено науково-методичних підходи і надано практичні рекомендації щодо удосконалення інноваційного аспекту банківського обслуговування фізичних осіб.
Description: The paper substantiates the theoretical and methodological principles, improves scientific and methodological approaches and provides practical recommendations for improving the innovative aspect of banking services for individuals.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6813
metadata.dc.identifier.udc: 005.21
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
strategiya.pdf1,45 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.