Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6608
Назва: Системний підхід до управління підприємствами на основі автоматизації бізнес-процесів
Інші назви: Systematic approach to enterprise management based on business process automation
Автори: Бондар, Олена Станіславівна
Bondar, Olena
Трофимчук, Михайло Іванович
Trofymchuk, Mykhailo
Ключові слова: бізнес-процес;business process;моделювання;modeling;управління бізнес-процесами;business process management;системний-підхід;system approach;процесний-підхід;process approach
Дата публікації: 31-сер-2021
Видавництво: Агросвіт
Бібліографічний опис: Бондар О. С., Трофимчук М. І. Системний підхід до управління підприємствами на основі автоматизації бізнес-процесів. Агросвіт. 2021. № 16. С. 34–44. DOI: 10.32702/2306-6792.2021.16.34
Серія/номер: Агросвіт. 2021. № 16;С. 34–44
Короткий огляд (реферат): BPM (Business Process Management) - одна із сучасних управлінських методик, яка включає в себе сукупність ідеології і програмного забезпечення управління бізнес-процесами. В статті розглядається системний аналіз та підхід до проектування у вирішенні проблем управління підприємствами на основі автоматизації бізнес-процесів. Проблеми управління бізнес -процесами (BPM) та бізнес-архітектури, орієнтованої на обслуговування (SOA - Service Oriented Architecture), також можна вирішити, використовуючи системний підхід. У цій статті ми пропонуємо бізнесу підходити системно до проблем організації управління підприємством на основі реінжинірингу бізнес-процесів. Існують різні зусилля та напрями діяльності в просторі бізнес -архітектури (BA), просторі BPM, просторі SOA, просторі управління правилами бізнесу (BRM), просторі ІТ-архітектури тощо, їх слід узгодити і розглядати цілісно, оскільки у певний момент ці зусилля повинні взаємодіяти та зміцнювати одне одного. І бізнес, і ІТ мають поєднувати формування структури підприємства та автоматизацію управління на основі оптимізації бізнес-процесів і визначити, наскільки рентабельними є такі методи і як вписуються у загальну додану вартість бізнесу, оскільки для організації дуже важливо отримати більшу цінність бізнесу, яку пропонує інтеграція усіх процесів, що відбуваються на підприємстві. В статті також розглянуто основні методи оптимізації бізнес-процесів в залежності від специфіки діяльності компанії,
Опис: The transition of Ukraine's economy to market conditions was accompanied by significant changes in the mechanism of enterprise management. The crisis of various industries during this period was caused by the violation of established ties with suppliers of raw materials, the unimpeded import of cheap products, the formation of a "gray" market, and others. Domestic products proved to be uncompetitive in such conditions. All these changes affect the organization of management of all business processes of organizations: procurement, production, sales. However, approaches to enterprise management remain unchanged: the functional organizational structure of management, the functional division of managerial labor, outdated motivational mechanism, weak adaptability of enterprises, conservatism of top management and others. The way out of the crisis is unlikely in these conditions. BPM (Business Process Management) - one of the modern management techniques, which includes a set of ideology and business-process management software. The article considers the system analysis and the approach to designing in the decision of problems of management of the enterprises based on automation of business processes. Business Process Management (BPM) and Service Oriented Architecture (SOA) issues can be addressed also using a systems approach. In this article, we offer businesses to approach systematically to the problems of enterprise management based on business process reengineering. There are different efforts and activities in the business architecture space (BA), BPM space, SOA space, business rules management space (BRM), IT architecture space, etc., they should be coordinated and considered holistically, because at some point these efforts must interact and strengthen each other. Both business and IT must combine the formation of the enterprise structure and automation of management based on the optimization of business processes. This combination should be profitable and increase the overall benefit of the business, because it is very important for the organization to get more business value, which offers the integration of all processes occurring in the enterprise. The article also discusses the main methods of optimizing business processes depending on the specifics of the company,
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6608
УДК: УДК 338.123
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.