Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6329
Title: Історичні аспекти індивідуалізації навчання у вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації
Other Titles: Historical aspects of individualization of education in higher educational institutions of I-II levels of accreditation
Authors: Кочеригін, Леонід Юрійович
Kocherygin, Leonid
Keywords: індивідуалізація навчання;individualization of learning;індивідуальна робота;individual work;індивідуальний підхід;individual approach
Issue Date: 8-Nov-2012
Publisher: Київ, НУБіП України
Citation: Кочеригін Л.Ю. Історичні аспекти індивідуалізації навчання у вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації. Теорія та методика професійної освіти: реалії та перспективи ХХІ століття. Матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції. 8-11 листопада 2012. Київ: НУБіП України. - С. 13-16
Abstract: Педагогічна проблема індивідуалізації навчання не нова. Історико- педагогічні дослідження доводять, що її джерела сягають своїм корінням далекого минулого. Суттєвого розвитку ідеї індивідуалізації навчання вперше отримали у працях Д.Беллерса, Д.Дідро, Я.А.Коменського, Ж.Ж.Руссо, а також у педагогічній антропології, основи якої були закладені К.Ушинським.
Description: The pedagogical problem of individualization of education is not new. Historical and pedagogical research proves that its sources go back to the distant past. The idea of individualization of education was significantly developed for the first time in the works of D. Bellers, D. Diderot, J. A. Comenius, J. J. Russo, as well as in pedagogical anthropology, the foundations of which were laid by K. Ushinsky.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6329
Appears in Collections:Наукові публікації



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.