Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6229
Назва: The Impact of European Educational Integration on the Process Study of Foreign Languages in Institutions of Higher Education of Ukraine
Інші назви: Вплив європейської освітньої інтеграції на процес вивчення іноземних мов у вищих навчальних закладах України
Автори: Zheliaskov, Vasyl
Желясков, Василь Семенович
Krasnopolskyi, Volodymyr
Краснопольський, Володимир Сергійович
Sharhun, Tetiana
Шархун, Тетяна Миколаївна
Ihnatenko, Victoriia
Ігнатенко, Вікторія Дмитрівна
Hinsirovska, Iryna
Гінсіровська, Ірина Романівна
Tymofyeyeva, Oksana
Тимофєєва, Оксана Василівна
Ключові слова: Higher Education;Communicative Qualities;Foreign Languages;Organizational Skills;Experiment;вища освіта;комунікативні якості;організаційні уміння;експеримент
Дата публікації: жов-2020
Видавництво: Systematic Reviews in Pharmacy
Бібліографічний опис: The Impact of European Educational Integration on the Process Study of Foreign Languages in Institutions of Higher Education of Ukraine / V.Zheliaskov, V.Krasnopolskyi, T. Sharhun, V.Ihnatenko, I.Hinsirovska, O. Tymofyeyeva // Systematic Reviews in Pharmacy. – 2020. - Vol 11, Is. 10. – P. 147-155. doi:10.31838/srp.2020.10.25
Короткий огляд (реферат): The article reviews the integration into the world educational space, the outlined period is marked by the following trends: paradigmatic (introduction of values of national authenticity in the study of foreign languages by f uture specialists in the maritime field); structural educational (development of curricula on the basis of educational professional program and structural logical scheme of training); semantic (deepening of the branch direction of the content of foreign l a nguage education); instrumental and methodical (introduction of a communicative approach, computerization of education, expansion of the list of educational literature with manuals of foreign publishers). The integration period (2003 2017) is considered which is marked by the introduction of European norms and standards in education, updating the content, forms and methods of teaching. In particular, in 2009 it was investigated that in the process of European integration into the world educational space the emphasis was shifted from theoretical to practical training, the competence approach was introduced; reformatted programs, curricula, etc., which are consistent with European integration areas and European standards; formation of higher education stud e nts' ability to learn throughout life. In the educational activity of learning a foreign language, the interaction between teacher and cadet changes, the importance of foreign languages is updated, information and communication technologies are actively used during the control of knowledge of foreign languages. At the same time, the unwillingness of institutions to implement reforms can be traced (lack of professional teachers, incorrect use of forms, methods and means of teaching). The analysis of the s o urce base was carried out, which allowed to state the tendencies of the integration period. Perspective directions of using productive ideas of historical and pedagogical experience for improvement of foreign language professional training of future speci a lists of the maritime branch are revealed.
Опис: У статті розглядається інтеграція у світовий освітній простір, окреслений період відзначається наступними тенденціями: парадигматичний (введення в цінності національної автентичності при вивченні іноземних мов майбутніми фахівцями у морській галузі); структурна освіта (розробка навчальних програм на основі освітньої професійної програми та структурних логічних схем навчання); семантичний (поглиблення напрямку розгалуження змісту іноземної мовної освіти); інструментально-методичний (впровадження комунікативного підходу, комп'ютеризація освіти, розширення переліку навчальної літератури посібниками зарубіжних видавництв). Розглядається період інтеграції (2003-2017), який позначений запровадженням європейських норм та стандартів в освіті, оновленням змісту, форм і методів навчання. Зокрема, у 2009 р було досліджено, що в процесі європейської інтеграції у світ акцент освітнього простору було перенесено з теоретичного на практичне навчання, запроваджено компетентнісний підхід; переформатовані програми, навчальні програми тощо, які відповідають європейським інтеграційним напрямкам та Європейським стандартам; формування здатності студентів вищої освіти вчитися протягом усього життя. У навчальній діяльності з вивчення іноземної мови, взаємодія між викладачем і курсантом змінюється, як і значення іноземних мов, оновляються інформаційно-комунікаційні технології, які використовуються під час контролю знань іноземних мов. У той самий час, можна простежити небажання установ впроваджувати реформи (відсутність професійних викладачів, неправильне використання форм, методів та засобів навчання). Проведено аналіз державної бази, що дозволило заявити тенденції інтеграційного періоду. Було розглянуто перспективні напрямки використання продуктивної ідеї історико-педагогічного досвіду для вдосконалення зарубіжного досвіду мовної професійної підготовки майбутніх фахівців морської галузі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6229
ISSN: 0975-8453
УДК: 378.147:81‘243(477)
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_Impact_of.pdf957,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.