Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6161
Title: Сутність застосування гейміфікації як нового сучасного напрямку в освіті
Other Titles: Gamification as a new modern direction in education
Authors: Рейда, Ольга Андріївна
Rejda, Olga
Keywords: Ігрова діяльність;корпоративне навчання;емоційна реакція;активність і мотивація;Game activity;corporate training;emotional reaction;activity and motivation
Issue Date: Mar-2020
Publisher: «Львівська педагогічна спільнота»
Citation: Рейда О.А. Сутність застосування гейміфікації як нового сучасного напрямку в освіті / О.А. Рейда // Нове та традиційне у дослідженнях сучасних представників психологічних та педагогічних наук: збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (ГО «Львівська педагогічна спільнота», 27-28 березня 2020 р.). – Львів, 2020 – Ч. ІІ. – С. 88-90.
Abstract: У тезах висвітлюється питання застосування інтерактивних методів навчання іноземній мові студентів , що сприяють вирішенню проблеми комунікативного, пізнавального та виховного характеру. Наголошується на використанні одного з інноваційних методів навчання – гейміфікаціі, що надає можливість викладачам впровадити і поліпшити нові методи роботи, підвищити результативність учбового процесу і рівень володіння іноземною мовою студентів.
Description: The theses cover the issue of application of interactive methods of teaching foreign languages to students, which contribute to solving the problem of communicative, cognitive and educational points. It is emphasised on the use of the innovative method such as gamification, which allows teachers to implement and improve new methods of work, increase efficiency educational process and the level of foreign language proficiency of students.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6161
metadata.dc.identifier.udc: 378.147
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sutnist_zastosuv.pdf1,31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.