Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/603
Назва: Європейський простір вищої освіти та Болонський процес
Інші назви: European Higher Education Area and Bologna Process
Автори: Димань, Тетяна Миколаївна
Боньковський, Олександр Антонович
Вовкогон, Аліна Григорівна
Dyman, Tetyana
Vovkohon, Alina
Bonkovskyi, Alexander
Дата публікації: 2017
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Європейський простір вищої освіти та Болонський процес: навчально-методичний посібник / укл. Т. М. Димань, О. А. Боньковський, А. Г. Вовкогон; БНАУ. – Одеса : НУ «ОМА», 2017. – 106 с.
Короткий огляд (реферат): Навчально-методичний посібник призначається для навчання викладачів та фахівців, які планують приймати участь у розроблені та впровадженні нових освітніх програм, сумісних з Національною рамкою кваліфікацій України та загальноєвропейськими рамками кваліфікацій. Посібник знайомить з системами вищої освіти у європейських країнах, основними завданнями, принципами та документами, прийнятими в рамках Болонського процесу, методами та засобами їх запровадження у систему вищої освіти України. Проведено аналіз систем вищої освіти у країнах Європи, розкрито особливості документів Болонського процесу та інших міжнародних самітів з проблем розвитку вищої освіти, з’ясовано основні завдання, принципи та етапи формування зони європейської вищої освіти. Розкрито особливості Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи ECTS. Висвітлено основні аспекти стратегій студентоцентрованого навчання та освіти упродовж життя. The textbook is designed for training of those lecturers and experts who plan to take part in the development and implementation of new study programmes compatible with the National Qualifications Framework of Ukraine and European qualifications frameworks. The textbook introduces the higher education systems in European countries, the main objectives, principles and documents adopted within the Bologna process, methods and means of theit implementing to the system of higher education in Ukraine. The analysis of the higher education systems in European countries was conducted. The features of the Bologna process documents and other international summits on development of higher education were presented. Main objectives, principles and stages of the formation of European Higher Education Area were as well as pecularities of European Community Course Credit Transfer System were presented. Basic aspects of strategies of Student-Centered Learning and Lifelong Learning were highlighted
Опис: The textbook is designed for training of those lecturers and experts who plan to take part in the development and implementation of new study programmes compatible with the National Qualifications Framework of Ukraine and European qualifications frameworks. The textbook introduces the higher education systems in European countries, the main objectives, principles and documents adopted within the Bologna process, methods and means of theit implementing to the system of higher education in Ukraine. The analysis of the higher education systems in European countries was conducted. The features of the Bologna process documents and other international summits on development of higher education were presented. Main objectives, principles and stages of the formation of European Higher Education Area were as well as pecularities of European Community Course Credit Transfer System were presented. Basic aspects of strategies of Student-Centered Learning and Lifelong Learning were highlighted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/603
УДК: 378.14.25(4)(07)
Розташовується у зібраннях:Посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
european-higher-education-area-and-the-bologna-process_17_09_2017.pdf1,2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.