Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6020
Назва: Структура та зміст навчальної практики на і курсі у процесі підготовки майбутніх перекладачів
Інші назви: Structure and Content of Indoor's Internship for the First -Year Translating Students
Автори: Борщовецька, Валентина Дмитрівна
Borshchovetska, Valentina
Ключові слова: навчальна практика;Indoor's internship;структура;structure;зміст;content;компетентності;competences;програмні результати навчання;learning outcomes
Дата публікації: бер-2021
Видавництво: Білоцерківський НАУ
Бібліографічний опис: Борщовецька В. Д. Структура та зміст навчальної практики на і курсі у процесі підготовки майбутніх перекладачів / В. Д. Борщовецька // Актуальні питання інтернаціоналізації вищої освіти в Україні: лінгвістичний, правовий та психолого-педагогічний аспекти: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. онлайн-конф. (БНАУ, 25-26 березня 2021 р.). - Біла Церква, 2021. - С. 6-7.
Короткий огляд (реферат): Запропоновано структуру та зміст навчальної практики на першому курсі для майбутніх перекладачів. Окреслено загальні та спеціальні компетентності, а також програмні результати навчання, на які спрямовано виконання навчальної практики на І курсі майбутніми перекладачами.
Опис: General and special competences as well as learning outcomes for the first-year translating students have been outlined here. Realizing the tasks of the Indoor's internship will provide the achievements of the determined learning outcomes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6020
УДК: 378.147:81'25
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Struktura_ta_zmist.pdf643,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.