Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5932
Назва: Інноваційні технології в методиці викладання іноземних мов студентам технічних спеціальностей
Інші назви: Innovative technologies in foreign languages teaching technique of technical specialties students
Автори: Рейда, Ольга Андріївна
Rejda, Olga
Івлєва, Катерина Сергіївна
Ivlieva, Katerina
Гулієва, Діна Олександрівна
Gulieva, Dina
Ключові слова: інженер;іноземна мова;конкурентоспроможний випускник;електронне навчання;віртуальна аудиторія;масові відкриті онлайн-курси;управління учбовим процесом;engineer;foreign language;competitive graduate;Е-learning;Virtual classroom;Massive Open Online Courses;Learning Management System
Дата публікації: бер-2020
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Рейда О.А. Інноваційні технології в методиці викладання іноземних мов студентам технічних спеціальностей / О.А. Рейда, К.С.Івлєва, Д.О. Гулієва // Інноваційна педагогіка. – 2020. – Вип. 20. – Т. 2. – С. 111-114. DOI https://doi.org/10.32843/2663-6085- 2020-20-2-23
Короткий огляд (реферат): У цій статті зроблена спроба розглянути основні і найбільш популярні освітні концепції, які тісно пов'язані з інформаційними технологіями і які доцільно застосовувати у процесі викладання іноземної мови студентам технічних спеціальностей. Використання цих інноваційних методів навчання надають можливість викладачам впровадити і поліпшити нові методи роботи, підвищити результативність учбового процесу і рівень іноземної мови майбутніх інженерів. Також застосування інноваційних мультимедійних освітніх технологій дозволяє не лише зробити процес навчання змістовним, захоплюючим і цікавим, але і робить його безперервним упродовж особистої і професійної життєдіяльності студента. У статті детально описуються найсучасніші інноваційні технології в методиці викладання іноземних мов. Дається пояснення поняттю «учбове середовище». Наголошується на учбовових інтерактивних курсах, що характеризуються багатоаспектністю, обширністю, відкритістю, універсальністю. Досліджуються синхронні он-лайн заняття, що передбачають одночасну участь в них студентів і викладачів. Досліджується модель "перевернута аудиторія" як один з компонентів сучасної технології змішаного навчання, що використовується для організації самостійної учбової діяльності студентів та освоєння програмного або додаткового учбового матеріалу по іноземній мові. Також розглядається сайт, який використовується для планування та здійснення оцінки конкретного учбового процесу. Наголошується на перевагах використання хмарних технологій, у процесі використання яких, інформація постійно зберігається на віртуальних серверах, що знаходяться в хмарі, а також тимчасово кешируються на комп'ютерах, ноутбуках, нетбуках, мобільних пристроях. Розглядається електронне навчання, що здійснюється за допомогою мобільних пристроїв, які не залежить від часу і місця, реалізується за допомогою використання спеціального програмного забезпечення на педагогічній основі міждисциплінарного і модульного підходів. Також акцентується увага на системі навчання за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. Досліджується Гейміфікація, що дозволяє зробити процес вивчення іноземної мови цікавішим завдяки використанню ігрових елементів у неігрових процесах.
Опис: The attempt to consider the main and the most popular educational concepts, closely connected with information technologies and which should be applied in the training process of foreign language of future engineers is made in this article. The use of these innovative training methods enables teachers to implement and improve new working methods, to increase effectiveness of educational process and the level of foreign language proficiency of future engineers. Also, the use of innovative multimedia educational technologies not only makes the learning process meaningful, exciting and entertaining, but also makes it continuous throughout the student’s personal life and professional activity. The article describes the most modern innovative technologies in the teaching of foreign languages. The concept of “learning environment” is explained. The article emphasizes on interactive training courses characterized by multidimensionality, vastness, openness, versatility. Synchronous on-line classes, which involve the simultaneous participation of students and teachers, are investigated. The model of “inverted audience” is reviewed as one of the components of modern blended learning technology, which is used for organizing students’ independent educational activity and mastering program or additional educational material in a foreign language. The site that is used to plan and evaluate the specific learning process is also considered. Elearning, which is carried out with the help of mobile devices, and is independent of time and place, is realized through the use of special software on pedagogical basis of interdisciplinary and modular approaches. The focus is also on the system of learning through information and communication technologies. Gamification is being explored, which makes the process of learning a foreign language more interesting through the use of game elements in non-game processes
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5932
ISSN: 2663-6085
УДК: 378.091.5:005.591.6:81'243:62
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatsiyni_tehn.pdf582,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.