Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5926
Назва: Онлайн-навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах: контент, технології
Інші назви: Online learning at a high school: content, technologies
Автори: Денисенко, Ілона Ігорівна
Denysenko, Ilona
Тарасюк, Анна Миколаївна
Tarasiuk, Anna
Ключові слова: онлайн-навчання іноземної мовионлайн-навчання іноземної мови;online language learning;навчальна платформа;learning platform;мовні аспекти;language aspects;самостійна робота;independent work;зворотний зв’язок;feedback
Дата публікації: 2020
Видавництво: ТОВ Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Денисенко І. І. Онлайн-навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах : контент, технології / І. І. Денисенко, А. М. Тарасюк // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Сер. 5.Педагогічні науки. - 2020. – Вип. 76. – С. 57-62. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.76.12
Короткий огляд (реферат): У зв’язку з різким та вимушеним переходом вишів України на дистанційну освіту з’ясувалось, що вища школа виявилася неготовою до такої значної перебудови навчального процесу, виходячи з об’єктивно різного рівня розвиненості інформаційної інфраструктури, забезпеченості дисциплін електронними освітніми ресурсами та готовності викладачів до використання цифрових платформ і сервісів в освітньому процесі. Натепер спостерігається нестача навчально- методичного забезпечення для організації онлайн-занять з іноземної мови, зокрема й методичних рекомендацій щодо застосування новітніх технологій, що відкриває нові можливості для викладачів іноземних мов в області розроблення та впровадження електронних освітніх ресурсів і програм у систему вищої професійної та дистанційної освіти. У статті розкривається поняття «онлайн-навчання»; зроблена спроба провести порівняльний аналіз деяких методичних засобів та технічних ресурсів онлайн-навчання різним аспектам іноземної мови: читання, аудіювання, говоріння та письма. Наводяться приклади використання інноваційних технічних ресурсів, які доцільно застосовувати на онлайн-заняттях з іноземної мови у вищих навчальних закладах. Показана роль зворотного зв’язку й особливості виправлення помилок на онлайн-занятті. Автор вказує на можливості самостійного відпрацювання вимови за допомогою інтерактивних програм, електронних словників та навчальних курсів; виділяє особливості діяльності викладача, що займається онлайн-навчанням іноземної мови, наголошує на необхідності постійного самоспостереження і рефлексії для підвищення ефективності своєї діяльності. У статті наголошується, що грамотне розроблення дидактичних та технічних складових частин онлайн-навчання іноземним мовам у закладах вищої освіти, регулярний та професійний супровід студентів, їхня висока мотивація і наявність необхідних технічних засобів навчання, а також електронних освітніх ресурсів зробить онлайн-навчання іноземним мовам конкурентною формою навчання, оскільки воно має всі можливості навчати студентів усіх видів мовленнєвої діяльності, а також формувати комунікативну компетентність, що є головною метою навчання іноземним мовам.
Опис: Due to the radical and forced transition of Ukrainian higher schools to the distance learning, it emerged that they were not ready to cope with such an extended challenge, based on objective differences in the level of information infrastructure development, availability of disciplines by electronic educational resources and teachers’ readiness to apply the digital platforms and services in the training process. Nowadays there is a shortage of learning and teaching materials to organize on-line English classes at higher educational establishments, as well as guidelines for applying innovative technologies, providing new opportunities for English teachers to develop and apply electronic educational resources and programs in the system of higher vocational and distance education. The article provides an overview of the meaning of «on-line learning», attempts to undertake a comparative analysis of some features of the methodological techniques and technical resources of various aspects of the online language learning: reading, listening, speaking and writing. Examples of the use of innovative technical resources, that may be appropriate for on-line English classes at higher educational establishments, are given. The role of feedback and the features of error correction in an online lesson are shown. Useful resources for the independent work of online learners are noted, the possibilities of independent work at pronunciation using interactive applications, electronic dictionaries and training courses are shown. The author highlights the peculiarities of the activity of a teacher engaged in online foreign language teaching, noting the need for constant self-observation and reflection in order to increase the effectiveness of teaching. The paper clarified that the well-defined development of didactic and technical components English on-line learning at higher schools, regular and professional support of students, their high motivation and the availability of the necessary number of educational technology, as well as electronic training resources, would make English on-line learning competitive form of education, since on-line learning has the potential to teach students of all kinds of speech production and also to develop the communicative competence, which is the main objective of English learning of students at higher school.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5926
ISSN: 2311-5491
УДК: 378.147:81’243:004.73
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Оnline_navchan.pdf294,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.