Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5925
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАртімонова, Ірина Вікторівна-
dc.contributor.authorArtimonova, Irina-
dc.date.accessioned2021-03-23T07:28:41Z-
dc.date.available2021-03-23T07:28:41Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationОсобливості формування і функціонування служби маркетингу на аграрних підприємствах / І.В. Артімонова // Формування ринкових відносин в Україні. – 2010. – № 1 – С. 82-85.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5925-
dc.descriptionThe article highlights modern approaches to the formation and functioning of the marketing service, defines the role and functions of marketing in the management system of agricultural enterprises. It is substantiated that high reliability of functioning at the enterprises of management system of marketing service is provided at scientifically proved structure of management and information system, rational technology of management processes, correct selection and arrangement of shots, effective style of management, etc.uk_UA
dc.description.abstractУ статті висвітлено сучасні підходи до формування і функціонування служби маркетингу, визначено роль та функції маркетингу в системі управління сільськогоспо­дарським підприємством. Обґрунтовано, що висока на­дійність функціонування на підприємствах управлінської системи маркетингової служби забезпечується при науково обґрунтованій структурі управління та інформа­ційної системи, раціональній технології процесів упра­вління, правильному підборі і розстановці кадрів, ефек­тивному стилі управління тощо.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний Науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економікиuk_UA
dc.subjectмаркетинг, управління, сільськогосподарські підприємства, маркетингова службаuk_UA
dc.subjectmarketing, management, agricultural enterprises, marketing serviceuk_UA
dc.titleОсобливості формування і функціонування служби маркетингу на аграрних підприємствахuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of formation and functioning of marketing service at the agricultural enterprisesuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketing_service.pdf1,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.