Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5911
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАртімонова, Ірина Вікторівна-
dc.contributor.authorArtimonova, Irina-
dc.date.accessioned2021-03-18T12:03:10Z-
dc.date.available2021-03-18T12:03:10Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationАртімонова І.В. Особливості маркетингової діяльності підприємств АПК / І.В. Артімонова // Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва. – 2009. – № 10. – С. 289-295.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5911-
dc.descriptionThe specificity of marketing relations at the enterprises of agro-marketing complex in modern conditions is due to the fact that the domestic market of agricultural products is characterized by a low level of predictability, predictability due to non-systematic use of state instruments, regulation, underdeveloped market infrastructure. In the system of partnerships between market participants there is no confidence in compliance with the terms of agreements, which prevents the establishment of long-term relationships with customers and clients.uk_UA
dc.description.abstractСпецифіка маркетингових відносин на підприємствах агромаркетингового комплексу в сучасних умовах зумовлена тим, що вітчизняний ринок сільськогосподарської продукції характеризується низьким рівнем прогнозованості, передбачуваності внаслідок не системного використання інструментів державного регулювання, нерозвиненість об’єктів ринкової інфраструктури. У системі партнерських відносин між суб’єктами ринку відсутня впевненість у додержанні умов угод, що перешкоджає налагодженню довгострокових стосунків із покупцями та клієнтами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВісник ХНАУuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльність, маркетингові відносини, агромаркетинговий комплексuk_UA
dc.subjectmarketing activities, marketing relations, agromarketing complexuk_UA
dc.titleОсобливості маркетингової діяльності підприємств АПКuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of marketing activities of agricultural enterprisesuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc631.1.027:631.11uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Features_of_marketing.pdf209,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.