Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/589
Title: Перспективи запровадження дуальної освіти
Other Titles: Prospects for the introduction of dual education
Перспективы внедрения дуального образования
Authors: Козак, Леонід Андрійович
Городецький, Олександр Степанович
Kozak, Leonid
Gorodetskiy, Oleksandr
Keywords: дуальна освіта;dual education;практична підготовка;practical training;переваги дуальної освіти;the benefits of dual education
Issue Date: Feb-2018
Publisher: Білоцерківдрук
Abstract: В тезах висвітлені недоліки практичної підготовки студентів вищих навчальних закладів і вказані їх причини. Наголошено, що дуальна освіта вирішує цілу низку проблем, що склалися на сьогодні при підготовці студентів. Вказано, що дуальна освіта можлива лише за допомоги на державному рівні. The theses highlight the disadvantages of practical training of students of higher educational institutions and their reasons. It was emphasized that dual education solves a number of problems that have arisen today in the preparation of students. It is indicated that dual education is possible only with the help of the state level. В тезисах освещены недостатки практической подготовки студентов высших учебных заведений и указаны их причины. Отмечено, что дуальное образование решает целый ряд проблем, сложившихся на сегодня при подготовке студентов. Указано, что дуальное образование возможно только при помощи государственных институций.
Description: Козак Л.А. Перспективи запровадження дуальної освіти. / Л.А. Козак, О.С. Городецький / Тези міжнар. наук. - практ. конф. Сучасні проблеми ведення сільського господарства та підготовки фахівців аграрного профілю. – Біла Церква - 2018. - С. 9-10.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/589
metadata.dc.identifier.udc: 378.018.4
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Perspectiva_zaprovadgennia.pdf132,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.