Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5701
Назва: Обґрунтування методики індивідуальної роботи в процесі вивчення майбутніми фахівцями спеціальних дисциплін
Інші назви: Substantiation of methods of individual work in the process of studying special disciplines by future specialists
Автори: Кочеригін, Леонід Юрійович
Kocherygin, Leonid
Ключові слова: методика навчання;teaching methods;методика індивідуальної роботи;methods of individual work;спеціальні дисципліни;special disciplines;професійна підготовка фахівців;professional training of specialists
Дата публікації: 2014
Видавництво: Черкаси : Черкаський нац. у-т
Бібліографічний опис: Кочеригін Л. Ю. Обґрунтування методики індивідуальної роботи в процесі вивчення майбутніми фахівцями спеціальних дисциплін / Л. Ю. Кочеригін // Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки». Черкаси : Черкаський нац. у-т, 2014. – Вип. 10 (303). – С. 6–13.
Короткий огляд (реферат): У статті з’ясовано особливості методики індивідуальної роботи у процесі вивчення студентами спеціальних дисциплін, виходячи з загального розуміння методики та методики навчання. Встановлено місце і роль індивідуальної роботи у комплексі методів навчання спеціальним дисциплінам як категорій педагогіки; обґрунтовано провідні принципи навчання та їх зв'язок з методикою організації індивідуальної роботи з вивчення спеціальних дисциплін майбутніми фахівцями аграрного профілю. Методика може розглядатися у двох значеннях – широкому (як спосіб організації діяльності) і вузькому (як вчення про методи навчання окремої дисципліни). Однак, на нашу думку, має існувати визначення методики ще в більш вузькому сенсі – як методики індивідуальної роботи з вивчення спеціальних дисциплін.
Опис: The article clarifies the features of the methodology of individual work in the process of studying special disciplines by students, based on a general understanding of the methodology and methods of teaching. The place and role of individual work in the complex of methods of teaching special disciplines as categories of pedagogy are established; the leading principles of training and their connection with a technique of the organization of individual work on studying of special disciplines by future experts of an agrarian profile are substantiated. Methodology can be considered in two meanings - broad (as a way of organizing activities) and narrow (as a doctrine of teaching methods of a particular discipline). However, in our opinion, there should be a definition of methodology in an even narrower sense - as a method of individual work on the study of special disciplines.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5701
ISSN: 2076-586X
УДК: УДК 378.147.111: 332.3.007.2
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
збірник вересень 2014.pdf1,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.