Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5549
Назва: Принцип зворотного планування в контексті діяльнісно-орієнтованого підходу вивчення іноземних мов
Інші назви: The principle of reverse planning in the context of activity-oriented approach to learning foreign languages
Автори: Носенко, Марія Миколаївна
Nosenko, Mariia
Ключові слова: діяльнісно-орієнтований підхід; комунікативне завдання; вправа; зворотне планування; мовленнєва діяльність;activity-oriented approach; communicative task; exercise; reverse planning; speech activity
Дата публікації: 30-жов-2020
Видавництво: Сектор оперативної поліграфії РВІКВ БНАУ
Бібліографічний опис: Носенко М.М. Принцип зворотного планування в контексті діяльнісно-орієнтованого підходу вивчення іноземних мов / М.М.Носенко // Аграрна освіта та наука: досягнення, роль, фактори росту: Інноваційні психолого-педагогічні, лінгвістичні та правові засади аграрної науки в умовах міжкультурної аграрної комунікації: матеріали міжнар. наук.-практ. конф.(БНАУ, 30 жовтня 2020 р.). – Біла Церква, 2020. – С.11 – 12.
Короткий огляд (реферат): Акцентовано увагу на важливості застосування принципу зворотного планування у виборі та підготовці вправ та завдань на заняттях іноземної мови, розкрито розуміння діяльнісно-орієнтованого підходу
Опис: Emphasis is placed on the importance of applying the principle of reverse planning in the selection and preparation exercises and tasks in foreign language classes, the understanding of activity-oriented approach is revealed
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5549
УДК: 811.11
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pryntsyp_zvorotn.pdf570,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.