Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5549
Title: Принцип зворотного планування в контексті діяльнісно-орієнтованого підходу вивчення іноземних мов
Other Titles: The principle of reverse planning in the context of activity-oriented approach to learning foreign languages
Authors: Носенко, Марія Миколаївна
Nosenko, Mariia
Keywords: діяльнісно-орієнтований підхід; комунікативне завдання; вправа; зворотне планування; мовленнєва діяльність;activity-oriented approach; communicative task; exercise; reverse planning; speech activity
Issue Date: 30-Oct-2020
Publisher: Сектор оперативної поліграфії РВІКВ БНАУ
Citation: Носенко М.М. Принцип зворотного планування в контексті діяльнісно-орієнтованого підходу вивчення іноземних мов / М.М.Носенко // Аграрна освіта та наука: досягнення, роль, фактори росту: Інноваційні психолого-педагогічні, лінгвістичні та правові засади аграрної науки в умовах міжкультурної аграрної комунікації: матеріали міжнар. наук.-практ. конф.(БНАУ, 30 жовтня 2020 р.). – Біла Церква, 2020. – С.11 – 12.
Abstract: Акцентовано увагу на важливості застосування принципу зворотного планування у виборі та підготовці вправ та завдань на заняттях іноземної мови, розкрито розуміння діяльнісно-орієнтованого підходу
Description: Emphasis is placed on the importance of applying the principle of reverse planning in the selection and preparation exercises and tasks in foreign language classes, the understanding of activity-oriented approach is revealed
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5549
metadata.dc.identifier.udc: 811.11
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pryntsyp_zvorotn.pdf570,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.