Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/551
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОрдіна, Лариса Леонідівна-
dc.contributor.authorОрдина, Лариса Леонидовна-
dc.contributor.authorOrdina, Larisa-
dc.date.accessioned2018-04-11T07:55:33Z-
dc.date.available2018-04-11T07:55:33Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/551-
dc.descriptionОрдіна Л.Л. Цілісність та ієрархічність процесу когнітивного розвитку студентів в культуротворчому середовищі ВНЗ / Л.Л. Ордіна // Гуманітарний вісник ДВНЗ Переяслав–Хмельницького держ. пед. ун-ту. Тематичний випуск ,,Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання”. – Переяслав–Хмельницький, 2015. – Вип. 35, т. 3 (15). – С. 157 – 162.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто зміст поняття «когнітивний розвиток» особистості, окреслено специфіку інтелектуально-креативної діяльності студентів, що забезпечує прояв їх творчого потенціалу, визначено сутність цілісно-ієрархічного підходу до розбудови процесу когнітивного розвитку студентів як умови формування культуротворчого середовища ВНЗ. В статье рассмотрено содержание понятия «когнитивное развитие» личности, определена специфика интеллектуально-креативной деятельности студентов, которая обеспечивает проявление их творческого потенциала, определена сущность целостно-иерархического подхода к процессу когнитивного развития студентов как условия формирования культуротворческой среды вуза. Educational institutions combine both schools of cognitive roles and national cultural experiences, pedagogical tools of which are synchronized with a person culture creative realization using the world larning means. The process of students cognitive development enhancing is aimed at improving the training content, forms, methods, techniques and tools in order to improve the learning activity and independence, skills developmet as well as their creative applying in practice. To build up the process of students cognitive development as a condition of its impact on the formation of educational institution cultural creative environment we use a holistic hierarchical approach in our study involving the parts of the whole in a specific order from the highest to lowest, namely cognitive activity, cognitive independence, intellectual creative activities.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПереяслав-Хмельницький державний педагогічний університетuk_UA
dc.subjectкогнітивний розвитокuk_UA
dc.subjectкогнитивное развитиеuk_UA
dc.subjectcognitive developmentuk_UA
dc.subjectінтелектуально - креативна діяльністьuk_UA
dc.subjectинтеллектуально - креативная деятельностьuk_UA
dc.subjectintellectual creative activitiyuk_UA
dc.subjectкультуротворче середовищеuk_UA
dc.subjectкультуротворческая средаuk_UA
dc.subjectcultural creative environmentuk_UA
dc.subjectцілісно-ієрархічний підхідuk_UA
dc.subjectцелостно-иерархический подходuk_UA
dc.subjectholistic hierarchical approachuk_UA
dc.titleЦілісність та ієрархічність процесу когнітивного розвитку студентів в культуротворчому середовищі ВНЗuk_UA
dc.title.alternativeЦелостность и иерархичность процесса когнитивного развития студентов в культуротворческой среде вузаuk_UA
dc.title.alternativeIntegrity and hierarchy of the students’ cognitive development process in the creative-cultural environment of the universityuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc378.013.43/.036uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
cіlіsnіst'_ta_ієrarhіchnіst'.pdf274,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.