Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5441
Title: | Практична складова в ОП «Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська: виклики, перспективи, удосконалення |
Other Titles: | Practical Component of the Educational Programme “ Germanic Languages and Literatures (translation included), English is the First Language: Challenges, Perspectives, Improvement |
Authors: | Борщовецька, Валентина Дмитрівна Borshchovetska, Valentina |
Keywords: | освітня програма;educational programme;практична підготовка;practical training;програмні результати навчання;program learning outcomes;компетентності;competences;оцінювання;assessment |
Issue Date: | Dec-2020 |
Publisher: | Інститут філології КНУ ім. Тараса Шевченка |
Citation: | Борщовецька В. Практична складова в ОП «Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська: виклики, перспективи, удосконалення / В. Борщовецька // Індустрія перекладу: теорія в дії: матеріали Міжнародної науковопрактичної конференції для перекладачів, молодих учених і студентів (Інститут філології КНУ ім. Тараса Шевченка, 11–12 грудня 2020 р.) — Київ, 2020. — С. 15-17. |
Abstract: | Запропоновано організацію практичної підготовки за ОП «Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська» першого (бакалаврського) ОР ОС «бакалавр». Розроблено зміст практик відповідно до визначених в ОП компетентностей та програмних результатів навчання. Запропоновано процедуру, зміст та форму контрольного заходу для вимірювання досягнень ПРН, що забезпечуються проходженням визначених практик. |
Description: | Practical component of the Educational Program “ Germanic Languages and Literatures (translation included), English is the First Language” of the first educational level, educational degree – Bachelor’s Degree has been provided. The content of the practical training, developed according to the competences and learning outcomes, determined by the Educational Program, has been presented here. Content, procedure and form of assessing the practical training outcomes have been suggested. |
URI: | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5441 |
metadata.dc.identifier.udc: | УДК 378.147:81’25 |
Appears in Collections: | Наукові публікації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Practical_Compon.pdf | 537,62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.