Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/529
Title: Обґрунтування техніко-технологічних рішень блочно-модульної ферми
Other Titles: Substantiation of technical and technological decisions of block-modular farms
Authors: Луценко, Марія Михайлівна
Lutsenko, Maria
Смоляр, Вячеслав Іванович
Smolar, Viacheslav
Keywords: виробництво продукції тваринництва;техніко-технологічні рішення;будівлі;production of livestock products;technical and technological solutions;buildings;производство продукции животноводства;технико-технологические решения;здания
Issue Date: 2013
Publisher: Український науково-дослідний інститут прогнозування та випробування техніки і технологій для сільськогосподарського виробництва імені Леоніда Погорілого, Український державний центр по випробуванню та прогнозуванню техніки і технологій для сільськогосподарського виробництва, державне підприємство, Український міжнародний інститут агропромислового інжинірінгу, міжнародна громадська огранізація
Abstract: Представлено сучасні техніко-технологічні рішення блочно-модульної ферми для утримання великої рогатої худоби, овець, кіз і свиней із замкнутим циклом виробництва продукції./ Modern technical and technological solutions of a block-modular farm for breeding cattle, sheep,goats and pigs with a closed production cycle are presented./ Представлены современные технико-технологические решения блочно-модульной фермы для содержания крупного рогатого скота, овец, коз и свиней с замкнутым циклом производства продукции.
Description: Луценко М. Обґрунтування техніко-технологічних рішень блочно-модульної ферми / М. Луценко, В. Смоляр // Техніка і технології АПК. - 2013. - №3 (42). - С. 11-16.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/529
metadata.dc.identifier.udc: УДК 636.4:631.21
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Obgruntuvannia_.pdf486,19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.