Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5181
Title: Професійно-педагогічна підготовка магістрів з економіки і підприємництва як педагогічна проблема
Other Titles: Professional and pedagogical training of masters in economics and entrepreneurship as a pedagogical problem
Authors: Погоріла, Світлана Григорівна
Pohorila, Svitlana
Keywords: професійно-педагогічна підготовка;professional and pedagogicaltraining;магістр з економіки і підприємництва;master in economics and entrepreneurship;викладач вищого навчального закладу;teacher of higher educational establishment
Issue Date: 2016
Citation: Погоріла С.Г. Професійно-педагогічна підготовка магістрів з економіки і підприємництва як педагогічна проблема / С.Г.Погоріла // Сучасні наукові дослідження та розробки: теоретична цінність та практичні результати: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 15-18 березня 2016 року .- Братіслава, 2016 .- Т.2 .- С. 62-63.
Abstract: Стаття присвячена проблемі професійно-педагогічної підготовки магістрів з економіки і підприємництва у вищому непедагогічному навчальному закладі. У ході дослідження здійснено теоретичний аналіз проблеми професійно-педагогічної підготовки магістрів з економіки і підприємництва та обґрунтовано її доцільність.
Description: The article is devoted to the problem of professional and pedagogical training of masters in economics and entrepreneurship in a higher non-pedagogical educational institution. In the course of the research a theoretical analysis of the problem of professional and pedagogical training of masters in economics and entrepreneurship was carried out and its expediency was substantiated.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5181
ISBN: 978-617-696-440-7
metadata.dc.identifier.udc: 378.22.016:33
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Profesiino_pedahohichna.pdf326,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.