Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5145
Назва: Інструменти залучення покупців до ресурсів електронної комерції
Інші назви: Tools for attracting buyers to e-commerce resources
Автори: Трофимчук, Михайло Іванович
Trofymchuk, Mikhaylo
Бондар, Олена Станіславівна
Bondar, Olena
Новікова, Вікторія Валеріївна
Novikova, Viktoria
Ткаченко, Ольга Василівна
Tkachenko, Olga
Ключові слова: інтернет-магазин;сайт;електронна комерція;електронний ринок;Internet;прас-агрегатори;органічний пошук;соціальна комерція;Internet-shop;site;electronic commerce;electronic market;Internet;press-aggregators;organic search;social commerce
Дата публікації: 2019
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Інструменти залучення покупців до ресурсів електронної комерції / М.І. Трофимчук, О.С. Бондар, В.В. Новікова, та ін. // Економіка та управління АПК. - 2019. - № 2. - С. 6–15.
Короткий огляд (реферат): Інтернет надає доступ до сучасних засобів залучення, забезпечення та привабливої організації обслуговування клієнтів широко доступними засобами комунікації, незалежно від географічного їх розташування або безпосередньо у поїздках. Дослідженню електронного ринку, підходів та інструментів, які застосовують в електронній комерції, присвячено значну кількість наукових робіт. Серед них вивчення чинників, які сприяють розширенню доступу до електронної торгівлі не тільки в світі, але й за межами міст всередині країн. Значну увагу в дослідженні приділено зростаючій популярності сайтів соціальних мереж, яка приводить до розвитку нового типу електронної комерції – соціальної комерції. Розглянуто різноманітні стратегії охоплення максимальної кількості каналів комунікації з клієнтами роздрібної торгівлі. Водночас розглянуто сучасний стан і проаналізовано основні тенденції розвитку електронного ринку України за постійного розвитку можливостей як комунікаційних пристроїв, так і різноманітних систем електронної комерції доступних в мережі. Аналіз статистичних даних показав, що засоби електронної торгівлі у комерційних угодах збільшують впевненість в прийнятті рішень та дають можливість учасникам ринку бути більш вимогливими до зручності користування ними. Досліджено особливості різноманітних шляхів залучення споживачів до місць продажу, чинників подальшого росту електронної торгівлі, як однієї з перспективних сфер інвестування. В результаті складних процесів, які відбуваються на електронному ринку формується електронний бізнес, який має дигіталізовані і відповідно більш ефективні процеси, більші можливості зниження витрат і потенційно більшого прибутку. Процес вдосконалення електронного бізнесу в свою чергу впливає на тенденції електронної інформаційної глобалізації.
Опис: The Internet provides access to state-of-the-art tools for attracting, securing and organizing customer service with widely available means of communication, regardless of their geographic location or on-the-go journeys.The study of the electronic market, approaches and tools used in e-commerce is devoted to a signifi cant number of scientifi c robots. Among them are the study of factors that facilitate the expansion of access to e-commerce not only in the world, but also outside cities within countries. Considerable attention in researches is paid to the growing popularity of social networking sites, which leads to the development of a new type of e-commerce - social commerce. Various strategies for reaching the maximum number of communication channels with retail clients are considered. The article examines the current state and analyzes the main tendencies of the development of the electronic market of Ukraine for the continuous development of the possibilities of both communication devices themselves and various e-commerce systems available on the network. Analysis of statistical data has shown that e-commerce tools in commercial transactions increase confi dence in decision-making and enable market participants to be more demanding in their ease of use. The features of various ways of attracting consumers to places of sale, factors of the further growth of e-commerce as one of the perspective spheres of investment are explored. As a result of complex processes taking place in the electronic market, an e-business that has digitized and, ac-cordingly, more effi cient processes, is more likely to reduce costs and potentially more profi ts. The process of improving e-business in turn aff ects the trends of electronic information globalization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5145
УДК: 681.3:339.138
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
instrumenty_zaluchennya.pdf1,15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.