Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5081
Назва: Публічно-приватне партнерство у сфері туризму як чинник соціально-економічного розвитку сільських територій
Інші назви: Public and private partnership in the tourism industry as a factor of socio-economic development of rural areas
Автори: Панасюк, Вікторія Іллівна
Panasiuk, Viktoriia
Арбузова, Тетяна Василівна
Arbuzova, Tetyana
Ключові слова: публічно-приватне партнерство;public and private partnership;сільський туризм;rural tourism;державні органи влади;state authorities;соціально-економічний розвиток;socio-economic development;сільські території;rural areas
Дата публікації: сер-2020
Видавництво: Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет. Видавництво «ТОВ «ДКС-центр»
Бібліографічний опис: Панасюк В. І., Арбузова Т. В. Публічно-приватне партнерство у сфері туризму як чинник соціально-економічного розвитку сільських територій. Державне управління: удосконалення та розвиток. 2020. № 8. – URL: http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=1719. DOI: 10.32702/2307-2156-2020.8.54
Короткий огляд (реферат): Визначено сутність поняття «публічно-приватне партнерство» як ефективної форми взаємодії між державними органами влади та приватним бізнесом, встановлено його спільні ознаки з терміном «державно-приватне партнерство» та прийнято означені терміни як синоніми. Представлено класифікацію форм державно-приватного партнерства на основі аналізу основних законодавчих актів, що регулюють їх діяльність. Проведено статистичний аналіз договорів державно-приватного партнерства й акцентовано на соціальній складовій проєктів партнерства в сфері сільського туризму. Обґрунтовано складові моделі туристичного кластера з перевагами введення в їх структуру механізмів публічно-приватного партнерства. Визначено перелік проблем розвитку сільського туризму, вирішення яких значною мірою залежить від зацікавленої участі державних органів влади в реалізації спільних проєктів. Розглянуто особливості сільського туризму як виду підприємницької діяльності, що має стійкий соціально-економічний ефект. Обґрунтовано позитивний вплив реалізації проектів публічно-приватного партнерства в сфері сільського туризму на соціально-економічний розвиток окремих сільських районів. Запропоновано перелік основних напрямів реалізації спільних проєктів публічно-приватного партнерства в сфері сільського туризму, які можуть мати найбільш позитивний результат.
Опис: The paper defines the concept of "public and private partnership" as an effective form of interaction between public authorities and private business, identifies its features common with the term "public-private partnership" and considers these terms as synonyms. The classification of public and private partnership forms on the basis of the analysis of the key legislative acts regulating their activity is presented in the paper. A statistical analysis of public and private partnership agreements has been conducted with the emphasis on the social component of partnership projects in the rural tourism. The components of the tourist cluster model with the advantages of introducing public and private partnership mechanisms into their structure are substantiated. The paper lists the problems in rural tourism development and their solution largely depends on the state authorities participation in the implementation of joint projects. Features of rural tourism as a type of business activity that has a stable socio-economic effect are considered in the paper. The relationship between the entrepreneurial activity in the field of rural tourism effectiveness and socio-economic development of rural areas is determined. The positive impact of public and private partnership projects in the field of rural tourism on the socio-economic development of rural areas is substantiated. The list of the basic directions of public and private partnership joint projects realization in the field of rural tourism which can have the most positive result is offered. The common interest of the community and business tourism is related to the planning and implementation of national infrastructure development programs. These programs include road infrastructure and public transport improvement, training in tourism business, support for rural tourism financing; establishment of tourist information centers, where tourists can get information about local tourist sightseeings, historical and cultural events, as well as about national ethnocultural, household, religious features of communities. In addition, these centres can provide business partners with information about the tourist market development and the existing tourist routes, transport and trade network, food and accommodation facilities, which can help provide additional services to tourists.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5081
УДК: 334.72:338.48:332
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Панасюк-Арбузова Публ-прив партнерст.ТУРИСТ 2020.pdf348,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.