Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5076
Назва: Визначення конкурентних стратегій - ключовий напрямок активізації та підвищення ефективності діяльності підприємства
Інші назви: Determining of competition strategies is a key trend of activating and increasing of business performance
Автори: Гнєдіч, Валентина Іванівна
Hnyedich, Valentyna
Ключові слова: підприємство;enterprise;продукція;produce;якість;quality;стратегія;strategy;диверсифікація;diversification;ефективність;effectiveness
Дата публікації: жов-2016
Видавництво: Краматорськ, Громадська організація "Слобожанщина"
Бібліографічний опис: Гнєдіч В.І. Визначення конкурентних стратегій - ключовий напрямок активізації та підвищення ефектьності підприємства / В.І. Гнєдіч. // Міжнародне співробітництво для локального розвитку: збірник матеріалів ІІ міжнародивності діялної науково-практичної конференції (м. Краматорськ, 26 жовтня 2016 р.). - Краматорськ, 2016. - С. 93 - 95.
Короткий огляд (реферат): у даній статті розглянуто та проаналізовано основні види конкурентних стратегій, особливості їх застосування в конкретних умовах та їх вплив на досягнення ефективності комерційної діяльності підприємства.
Опис: The article considers and analyzes the main types of competition strategies, the peculiarities of their using under specific conditions and their influence on reaching of the effectiveness of the commercial activity of an enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5076
УДК: 658.009.12
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vy_znachennya konkurentny_x strategij.pdf380,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.