Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4983
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВарченко, Ольга Миронівна-
dc.contributor.authorVarchenko, Olga-
dc.contributor.authorАртімонова, Ірина Вікторівна-
dc.contributor.authorArtimonova, Iryna-
dc.contributor.authorГерасименко, Ірина Олександрівна-
dc.contributor.authorHerasymenko, Iryna-
dc.date.accessioned2020-07-31T09:30:34Z-
dc.date.available2020-07-31T09:30:34Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationВарченко О.М. Формування системи управління результативністю маркетингової діяльності аграрних підприємств на основі системи збалансованих показників / О.М. Варченко, І.В. Артімонова, І.О. Герасименко // Економічний дискурс. - 2020. - Вип. 2. - С. 95-108. DOI: https://doi.org/10.36742/2410-0919-2020-2-10uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4983-
dc.descriptionIn an unstable market environment, it is quite difficult to objectively evaluate the effectiveness of marketing activities for agricultural enterprises using traditional methodological approaches. We believe that now there is a need to develop methodological approaches that will help to establish the relationship in the marketing management system, taking into account the changing market conditions and the resource potential of the agricultural enterprise.uk_UA
dc.description.abstractВ умовах нестабільного ринкового середовища об’єктивно оцінити результативність маркетингової діяльності на аграрних підприємствах, використовуючи традиційні методичні підходи, досить складно. Вважаємо, що нині існує необхідність в розробці методичних підходів, які дозволять встановити взаємозв’язок у системі управління маркетинговою діяльністю з урахуванням мінливої кон’юнктури ринку та ресурсного потенціалу аграрного підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectmarketing complexuk_UA
dc.subjectбізнес-орієнтаціяuk_UA
dc.subjectbusiness orientationuk_UA
dc.subjectстратегічні ціліuk_UA
dc.subjectstrategic goalsuk_UA
dc.subjectрезультативністьuk_UA
dc.subjectperformanceuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.subjectвиробничі ресурсиuk_UA
dc.subjectproduction resourcesuk_UA
dc.titleФормування системи управління результативністю маркетингової діяльності аграрних підприємств на основі системи збалансованих показниківuk_UA
dc.title.alternativeFormation of the system of management of the performance of marketing activity of agrarian enterprises on the basis of a system of balanced indicatorsuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc339.138:338.43-025.17uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
formuvannya_systemy.pdf308,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.