Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4890
Title: Принципи підготовки фахівців з перекладу в умовах сучасності
Other Titles: Principles of teaching ttranslators in modern conditions
Authors: Ігнатенко, Вікторія Дмитрівна
Ihnatenko, Viktoriia
Keywords: перекладач;анотативний і реферативний переклад;науково-технічний текст;аграрна тематика;translator;abstract translation;scientfic text
Issue Date: Mar-2020
Publisher: Сектор оперативної поліграфії РВІКВ БНАУ
Citation: Ігнатенко В.Д. Принципи підготовки фахівців з перекладу в умовах сучасності/ В.Д. Ігнатенко // Актуальні питання інтернаціоналізації вищої освіти в Україні: лінгвістичний, правовий та психолого-педагогічний аспекти: матеріали Мжнародної науково-практичної онлайн-конференції (БНАУ, 27-28 березня 2020 р.). – Біла Церква, 2020. – С. 10-12.
Abstract: Тези присвячені проблемі підготовки перекладачів у вищих навчальних закладах в умовах сьогодення. Результати дослідження базуються на основі проведеного анкетування фахівців з перекладу. Проаналізована сучасна ситуація підготовки спеціалістів з даного профілю вказує на необхідність включити анотативний та реферативний види письмового перекладу наукового-технічних текстів аграрного профілю до змісту навчання перекладачів відповідно до соціального замовлення.
Description: Theses are devoted to the problem of training translators in higher education in today's conditions. The results of the study are based on a survey of translation specialists. The analyzed current situation of training specialists in this field indicates the need to include annotative and abstract types of written translation of scientific and technical texts of the agricultural profile in the content of training of translators in accordance with the social order.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4890
metadata.dc.identifier.udc: 81’255, 2:6
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pryncypy_pidgoto.pdf1,21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.