Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4720
Назва: The reasons of communicative-linguistic barriers occuring and methods of its correction
Інші назви: Прричини виникнення комунікативно-лінгвістичних барєрів
Автори: Денисенко, Ілона Ігорівна
Denysenko, Ilona
Ключові слова: communication-language barrier;psychological barrier;linguistic barrier;communication strategy;motivation;anxiety;комунікативно-мовний бар’єр;психологічний бар’єр;лінгвістичний бар’єр;мотивація;тривожність;комунікативна методика
Дата публікації: 30-кві-2020
Видавництво: Pedagogical sciences
Бібліографічний опис: Denysenko I. The reasons of communicative-linguistic barriers occuring and methods of its correction / I. Denysenko // Cutting edge science -2020: materials of the XVI international scientific and practical conference (Sheffield, April 30-May 7, 2020). - Sheffield, 2020. - Vol. 5. - P.14-16.
Короткий огляд (реферат): The term "barrier" means any obstacle or obstacle (also during the communication process) and is applied in many fields of scientific knowledge. The term "language barrier" in the study of a foreign language is understood in a psychological context as "individual, subjective inability to use the acquired knowledge in the process of speaking, when for some reasons it is difficult for a person to express what he wants in a foreign language in the presence of appropriate knowledge ». Thus, the language barrier can be defined as the personal personal inability of the student to involve his / her knowledge and skills in communication activities. It is a manifestation of a subjective nature, which manifests itself in a real situation, the demonstration of which is negative emotional experiences that are associated with nervous tension and block interaction, since the participant of communication does not show himself due to the impracticability of expressing his ideas and thoughts. An internal psychological barrier is unwillingness, timidity, confusion, anxiety and inferiority, in which case the student does not have spontaneous speech.
Опис: Термін "бар'єр" означає будь-яку перешкоду чи перешкоду (також під час процес спілкування) і застосовується у багатьох галузях наукового пізнання. The Термін "мовний бар'єр" при вивченні іноземної мови розуміється в а психологічний контекст як "індивідуальна, суб'єктивна нездатність використовувати набуте знання в процесі говоріння, коли з якихось причин людині це важко висловити те, що він хоче іноземною мовою, за наявності відповідного знання ». Таким чином, мовний бар'єр можна визначити як особисту особисту нездатність студент залучати свої знання та вміння до комунікативної діяльності. це є прояв суб'єктивного характеру, що виявляється в реальній ситуації, демонстрація яких - це негативні емоційні переживання, пов'язані з нервове напруження та блокування взаємодії, оскільки учасник спілкування цього не робить проявити себе через нездійсненність висловлення своїх ідей та думок. внутрішній психологічний бар'єр - це небажання, боязкість, розгубленість, тривожність і неповноцінність, у такому випадку у студента немає спонтанного мовлення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4720
УДК: 159.9.316.6
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_reasons_of_com.pdf419,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.