Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4714
Title: | Методика проектного навчання як один із видів організації самостійної роботи студентів |
Other Titles: | Methods of project learning as one of the organization types of students independent work |
Authors: | Береговенко, Наталія Сергіївна Berehovenko, Nataliia |
Keywords: | самостійна робота студентів, інформаційні технології, Інтернет-ресурси;independent work of students, information technologies, Internet resources;самостоятельная работа студентов, информационные технологии, Интернет-ресурсы |
Issue Date: | Mar-2020 |
Publisher: | Білоцерківський НАУ |
Citation: | Береговенко Н.С. Методика проектного навчання як один із видів організації самостійної роботи студентів / Н.С. Береговенко // Мовна освіта в сучасних ЗВО: тенденції, виклики, перспективи: збірник тез Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (Білоцерківський НАУ, 6 та 7 березня, 2020р.). – Біла Церква, 2020. – С. 11-14. |
Abstract: | Публікація присвячена проблемам організації самостійної роботи студентів з використанням засобів інформаційних технологій, а саме методики проектного навчання при вивченні іноземної мови з урахуванням сучасних вимог та умов суспільства. Вивчаються методи ефективної організації самостійної роботи студентів як цілісної системи сучасного освітнього середовища. Окреслюються переваги використання даної методики в навчанні іноземної мови студентів за напрямом підготовки «Переклад» в сучасних закладах вищої освіти. Розглядаються види проектів при вивченні іноземної мови. Визначено роль самостійної роботи в професійному становленні майбутнього фахівця. |
Description: | The publication is devoted to the problems of organization of independent work of students with the use of information technology, namely the methods of project-based learning in the study of a foreign language, taking into account modern requirements and conditions of society. Methods of effective organization of independent work of students as a holistic system of modern educational environment are studied. The advantages of using this technique in teaching a foreign language to students in the field of "Translation" in modern higher education institutions are outlined. Types of projects in the study of a foreign language are considered. The role of independent work in the professional development of the future specialist is determined. |
URI: | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4714 |
metadata.dc.identifier.udc: | 378.147 |
Appears in Collections: | Наукові публікації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Metodyka_pro.pdf | 866,86 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.