Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4450
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко, Валентина Миколаївна-
dc.contributor.authorBoiko, Valentyna-
dc.contributor.authorЗагоруйко, Ольга Валеріївна-
dc.contributor.authorZahoruiko, Olha-
dc.date.accessioned2020-03-02T13:02:26Z-
dc.date.available2020-03-02T13:02:26Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБойко В.М. Текстовий редактор. Завдання для контролю / В.М. Бойко, О.В. Загоруйко // Інформатика. – 2016. – №10.– вкладка. - С.1-8.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4450-
dc.descriptionControl and assessment during student learning is one of the important means of motivating and stimulating his educational and cognitive activities. Different techniques of monitoring, correction and control are used for consolidation concepts such as “word processor” and “processor”, the skills of formatting and editing document objects (symbols, paragraphs, pages, tables, images), the processing of textual information during making documents. One form of such activity is the use of control sheets. The paper offers a set of such tasks on the topic. The tasks are differentiated and systematized by level of difficulty and type of activity. The results of monitoring are used to predict ways of improving the teaching methodology of the subject in general, the predictions of the means of improving results of educational achievements of individual students.uk_UA
dc.description.abstractКонтроль і оцінювання в процесі навчання студента є одним із важливих засобів мотивації і стимулювання його учбово-пізнавальної діяльності. З метою закріплення таких понять, як «текстовий редактор» та «процесор», навичок форматування й редагування об’єктів документа (символів, абзаців, сторінок, таблиць, картинок), опрацювання текстової інформації під час оформлення документів використовуються різні прийоми моніторингу, корекції та контролю. Однією з форм такої діяльності є робота з листами контролю. В роботі запропоновано набір таких завдань з теми. Завдання диференційовані та систематизовані за рівнем складності й типом діяльності. Отримані результати контролю використовуються з метою прогнозування шляхів удосконалення методики навчання предмета в цілому, передбачення засобів удосконалення результатів навчальних досягнень окремих студентів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІнформатикаuk_UA
dc.subjectтекстовий редактор, редагування, форматування, символ, абзац, сторінка, зображення, графічний об’єкт, таблиця, об’єкт WordArt, об’єкт SmartArt, бібліотека ClipArt.uk_UA
dc.subjectword processor, editing, formatting, symbol, paragraph, page, image, graphic object, table, WordArt object, SmartArt object, ClipArt library.uk_UA
dc.titleТекстовий процесор. Завдання для контролю.uk_UA
dc.title.alternativeWord processor. Tasks to controluk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бойко ВМ, Загоруйко ОВ. Інформатика, №10, 2016.pdf442,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.