Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4450
Назва: Текстовий процесор. Завдання для контролю.
Інші назви: Word processor. Tasks to control
Автори: Бойко, Валентина Миколаївна
Boiko, Valentyna
Загоруйко, Ольга Валеріївна
Zahoruiko, Olha
Ключові слова: текстовий редактор, редагування, форматування, символ, абзац, сторінка, зображення, графічний об’єкт, таблиця, об’єкт WordArt, об’єкт SmartArt, бібліотека ClipArt.;word processor, editing, formatting, symbol, paragraph, page, image, graphic object, table, WordArt object, SmartArt object, ClipArt library.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Інформатика
Бібліографічний опис: Бойко В.М. Текстовий редактор. Завдання для контролю / В.М. Бойко, О.В. Загоруйко // Інформатика. – 2016. – №10.– вкладка. - С.1-8.
Короткий огляд (реферат): Контроль і оцінювання в процесі навчання студента є одним із важливих засобів мотивації і стимулювання його учбово-пізнавальної діяльності. З метою закріплення таких понять, як «текстовий редактор» та «процесор», навичок форматування й редагування об’єктів документа (символів, абзаців, сторінок, таблиць, картинок), опрацювання текстової інформації під час оформлення документів використовуються різні прийоми моніторингу, корекції та контролю. Однією з форм такої діяльності є робота з листами контролю. В роботі запропоновано набір таких завдань з теми. Завдання диференційовані та систематизовані за рівнем складності й типом діяльності. Отримані результати контролю використовуються з метою прогнозування шляхів удосконалення методики навчання предмета в цілому, передбачення засобів удосконалення результатів навчальних досягнень окремих студентів.
Опис: Control and assessment during student learning is one of the important means of motivating and stimulating his educational and cognitive activities. Different techniques of monitoring, correction and control are used for consolidation concepts such as “word processor” and “processor”, the skills of formatting and editing document objects (symbols, paragraphs, pages, tables, images), the processing of textual information during making documents. One form of such activity is the use of control sheets. The paper offers a set of such tasks on the topic. The tasks are differentiated and systematized by level of difficulty and type of activity. The results of monitoring are used to predict ways of improving the teaching methodology of the subject in general, the predictions of the means of improving results of educational achievements of individual students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4450
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бойко ВМ, Загоруйко ОВ. Інформатика, №10, 2016.pdf442,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.