Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4273
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрисанов, Дмитро Федосович-
dc.contributor.authorKrysanov, Dmytro-
dc.date.accessioned2020-02-17T09:48:18Z-
dc.date.available2020-02-17T09:48:18Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКрисанов Д.Ф. Стратегічне управління модернізацією підприємств у контексті поглиблня інтеграції України до ЄС / Д.Ф. Крисанов // Сталий розвиток економіки. - 2019. - №1 (42). - С. 65-74.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4273-
dc.descriptionThe situation with the integration of the enterprises of the food complex into the domestic market of the EU countries has been analyzed; the expediency of expanding the range of exporters of agricultural products to the foreign markets has been substantiated. The typology of enterprises according to the indicator of the suitability of the basic means for work is developed and on the basis of it a hierarchy of strategic and tactical goals is formed, the key objective of which is the issue of food products that conforms to the European normative parameters and will be implemented without barriers in the food markets of the EU and other countries of the world. The hierarchy of models of innovation and technological modernization of the production potential of enterprises, as well as strategies for managing modernization processes based on attracting interested investors and using the necessary resources, has been formed. The matrix of combinations of attraction of partial potentials according to the strategy of management of processes and modernization models with the purpose of achieving selected strategic and current tactical goals is substantiated.uk_UA
dc.description.abstractПроаналізовано ситуацію із інтеграцією підприємств продовольчого комплексу до внутрішнього ринку країн ЄС, обґрунтовано доцільність розширення кола експортерів продукції АПК на зовнішні ринки. Розроблено типологію підприємств за показником придатності основних засобів до роботи і на її основі сформовано ієрархію стратегічних і тактичних цілей, ключовою метою яких є випуск харчової продукції, що відповідає європейським нормативним параметрам і без перешкод реалізуватиметься на продовольчих ринках ЄС та інших країн світу. Сформовано ієрархію моделей інноваційно-технологічної модернізації виробничого потенціалу підприємств, а також стратегій управління процесами модернізації на основі залучення зацікавлених інвесторів і використання необхідних ресурсів. Обґрунтовано матрицю комбінацій залучення часткових потенціалів відповідно із стратегією управління процесами та моделями модернізації з метою досягнення обраних стратегічних і поточних тактичних цілей.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський національний аграрний університет ПВНЗ "Університет економіки і підприємництва" ПП "Інститут економіки, технологій і підприємництва"uk_UA
dc.subjectінноваційно-технологічна модернізаціяuk_UA
dc.subjectinnovation and technological modernizationuk_UA
dc.subjectвиробничий і часткові потенціали підприємстваuk_UA
dc.subjectproduction and partial potential of the enterpriseuk_UA
dc.subjectстратегічне управління модернізацією потенціалуuk_UA
dc.subjectstrategic management of potential modernizationuk_UA
dc.subjectпродовольчий комплексuk_UA
dc.subjectfood complexuk_UA
dc.subjectвнутрішній ринок країн ЄСuk_UA
dc.subjectdomestic market of the EU countriesuk_UA
dc.titleСтратегічне управління модернізацією підприємств у контексті поглиблення інтеграції України до ЄСuk_UA
dc.title.alternativeStrategic management of modernization of enterprises in the context of deepening integration of Ukraine to the EUuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc338.242:339.923uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
strategichne_upravlinnya.pdf663,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.