Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4273
Назва: Стратегічне управління модернізацією підприємств у контексті поглиблення інтеграції України до ЄС
Інші назви: Strategic management of modernization of enterprises in the context of deepening integration of Ukraine to the EU
Автори: Крисанов, Дмитро Федосович
Krysanov, Dmytro
Ключові слова: інноваційно-технологічна модернізація;innovation and technological modernization;виробничий і часткові потенціали підприємства;production and partial potential of the enterprise;стратегічне управління модернізацією потенціалу;strategic management of potential modernization;продовольчий комплекс;food complex;внутрішній ринок країн ЄС;domestic market of the EU countries
Дата публікації: 2019
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет ПВНЗ "Університет економіки і підприємництва" ПП "Інститут економіки, технологій і підприємництва"
Бібліографічний опис: Крисанов Д.Ф. Стратегічне управління модернізацією підприємств у контексті поглиблня інтеграції України до ЄС / Д.Ф. Крисанов // Сталий розвиток економіки. - 2019. - №1 (42). - С. 65-74.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано ситуацію із інтеграцією підприємств продовольчого комплексу до внутрішнього ринку країн ЄС, обґрунтовано доцільність розширення кола експортерів продукції АПК на зовнішні ринки. Розроблено типологію підприємств за показником придатності основних засобів до роботи і на її основі сформовано ієрархію стратегічних і тактичних цілей, ключовою метою яких є випуск харчової продукції, що відповідає європейським нормативним параметрам і без перешкод реалізуватиметься на продовольчих ринках ЄС та інших країн світу. Сформовано ієрархію моделей інноваційно-технологічної модернізації виробничого потенціалу підприємств, а також стратегій управління процесами модернізації на основі залучення зацікавлених інвесторів і використання необхідних ресурсів. Обґрунтовано матрицю комбінацій залучення часткових потенціалів відповідно із стратегією управління процесами та моделями модернізації з метою досягнення обраних стратегічних і поточних тактичних цілей.
Опис: The situation with the integration of the enterprises of the food complex into the domestic market of the EU countries has been analyzed; the expediency of expanding the range of exporters of agricultural products to the foreign markets has been substantiated. The typology of enterprises according to the indicator of the suitability of the basic means for work is developed and on the basis of it a hierarchy of strategic and tactical goals is formed, the key objective of which is the issue of food products that conforms to the European normative parameters and will be implemented without barriers in the food markets of the EU and other countries of the world. The hierarchy of models of innovation and technological modernization of the production potential of enterprises, as well as strategies for managing modernization processes based on attracting interested investors and using the necessary resources, has been formed. The matrix of combinations of attraction of partial potentials according to the strategy of management of processes and modernization models with the purpose of achieving selected strategic and current tactical goals is substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4273
УДК: 338.242:339.923
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
strategichne_upravlinnya.pdf663,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.